31.05.2017.

T.A.I. Werbe Grand Prix 2017: Istrien Magazin osvojio prestižnu marketinšku nagradu

Još jedan međunarodni uspjeh direktora Denisa Ivoševića i Turističke zajednice Istarske županije:  Časopis Istrien Magazin, koji izlazi jedanput godišnje, osvojio je u Beču prestižnu marketinšku nagradu za turistička izdanja T.A.I. WERBE GRAND PRIX  2017.

TZ Istarske županije našla se tako u probranom društvu tvrtki i destinacija poput Österreich Werbung, Kitzbühel Tourismus, Robinson Club, Austrian Airlines i Allgäu Tourismus, od kojih  spominjemo samo neke. Na ovaj ugledni natječaj, koji se održava već više od 30 godina, bilo je pristiglo više od 250 kreativnih projekata.

Već niz godina časopis Istrien Magazin (www.istrienmagazin.at), kojega izdaje Dr. Wolfgang Neuhuber i njegova agencija A.R.T. Redaktions Team (www.art-redaktionsteam.at) u suradnji s grafičkom dizajnericom i autoricom Karin Hauenstein-Schnurrer, je sastavni dio raznovrsnog marketinškog spleta TZ Istarske županije. Pažljivo osmišljen, sa slikama visoke kakvoće priznatih  fotografa, ovaj je časopis postao važan promidžbeni veleposlanik.

Za Denisa Ivoševića, direktora Turističke zajednice Istarske županije, velika vrijednost ovoga časopisa leži prije svega u njegovim višestrukim mogućnostima učinkovitoga oglašivanja.

„Tiskano izdanje ovoga časopisa, koji je dostupan i preko interneta, izvrsno prihvaćaju kako krajnji korisnici koje želimo dovesti na godišnji odmor u Istru, tako i sami turistički djelatnici i turoperatori. Ovo je izvrsno sredstvo za održavanje djelotvornoga odnosa s javnošću na njemačkom tržištu, koji je značajno pridonio novoj slici životnoga stila Istre i, slijedom toga, velikom broju rezervacija ".
Upravo uspješni odnosi s javnošću poduprti snažnim aktivnostima na društvenim mrežama vrlo su važni za opstanak u sve žešćoj globalnoj turističkoj konkurenciji. Još u ožujku ove godine na najvećem turističkom sajmu na svijetu, ITB u Berlinu, turistički su novinari i redakcije iz Njemačke, Austrije i Švicarske treći put za redom odabrali agenciju za odnose s javnošću ART RedaktionsTeam, koja godinama osmišljava uspješne tiskovno-promidžbene kampanje za Turističku zajednicu Istarske županije, među „prvih 10 turističkih agencija za odnose s javnošću na njemačkom govornom području”.

Email

Međunarodne pohvale turističkoj Istri

  • Best Olive Oil Region in the world 2016 and 2017

  • 10 Best European
    Wine Destinations 2016

  • 10 Best Wine Travel Destinations 2015

  • World's 2nd Best Olive Oil Region 2010 - 2015

  • Top 10 Valentine's Day Retreats 2014

  • Best Wine Regions for Winter and Spring Travel 2014

Uz značajnu medijsku pokrivenost u časopisima kao što su National Geographic Traveler i Huffington Post, te u uglednim turističkim vodičima kao što je Lonely Planet, međunarodni novinari i touroperatori nastavljaju hvaliti Istru i njenu ponudu, uvrštavajući je među najbolje svjetske destinacije.

Booking