21.07.2017.

Priopćenje za javnost nakon održane 27. sjednice TZIŽ

UMAG - U petak, 21. srpnja 2017. godine, u dvorani Adriatic hotela Meliá Coral u Umagu održala se 27. sjednica Turističkog vijeća TZ Istarske županije, na kojoj je glavna tema bilo izvješće o radu TZ Istarske županije za prvih šest mjeseci.

Direktor TZ Istarske županije Denis Ivošević, koji je pred Vijećem predstavio polugodišnje izvješće, naglasivši da je koordinirana suradnja privatnog i javnog sektora na pripremi turističke godine - koju Istra kao turistička destinacija prakticira već duži niz godina - i danas predstavlja temeljni i dobro uhodani protokol komunikacije glavnih igrača u turizmu Istre. Po tom, a i nizu drugih ključnih činjenica, Istra danas predstavlja dobro posloženu i organiziranu turističku destinaciju, s dobro promišljenom strategijom, nastupom i cjenovnom politikom privatnog sektora/velikih hotelijera, koju su naša emitivna tržište očigledno prepoznala i ocijenila kao konkurentan proizvod. Podsjetio je i to da Istra primijenjuje drukčiji pristup u promociji same destinacije zahvaljujući nalazima i postavkama iz novog Master plana, a uspjehu sezone, istaknuo je, među ostalom, pridonijela je i organizacija desetak TOP evenata koji su se odvijali upravo u travnju, svibnju i lipnju (Tour of Croatia, Polo classic, Mayor league walleyball, SeaStar festival, Festival vatrometa, Salsa festival, razna europska i svjetska prvenstva...). Dodao je i to da je u prvoj polovici 2017. Istra nastavila kontinuitet kvalitetnog ulaganja u PR aktivnosti te da je ugostila rekordan broj inozemnih novinara, njih 266 te 112 predstavnika touroperatora, specijaliziranih agencija, avioprijevoznika, a ponovno je osvojila dva velika inozemna priznanja (Flos Olei i National Geographic Traveller) te nastavila kontinuitet iz 2011., 2012., i 2013., 2014. i 2015. pozicioniravši se kao jedna od vodećih ‘lifestyle’ destinacija. Osim toga, osvojila je prvu nagradu GRAND PRIX WERBE 2017. za turističke publikacije. Jedna od važnijih aktivnosti na području co-brandinga i co-marketinga su uhodana strateška partnerstva sa zvučnim svjetskim brendovima kao što su: BMW, CUBE, BOSCH, TURKISH AIRLINES te novo ovogodišnje važno partnerstvo sa MASTERCARD-om. Govorio je također o uspješno provedenoj destinacijskoj kampanji SHARE ISTRIA 17 kao jednoj od najznačajnijeg projekta TZIZ s odličnim rezultatima implementacije te aktivnosti FLY TO ISTRIA vezano za jačanje zračnog prijevoza koji uključuje suradnju s ključnim touroperatorima i agencijama, a podsjetio je i to da se, pored novog Master plana, uspješno provodi i drugi ključni dokument za razvoj turizma Istre - Strateški i operativni marketinški plan destinacije Istre 2015-2018 kojim su usklađene ovogodišnje aktivnosti.

Predsjednik TZ Istarske županije Valter Flego je tom prigodom naglasio da je Istra u mjesecu lipnju zabilježila povijesni rezultat u turizmu ostvarivši preko 4 milijuna noćenja. Istaknuo je da rekordne brojke još jednom pokazuju turističku snagu Istre, posebno kad uzmemo u obzir da se u našoj regiji ostvaruje trećina ukupnog turističkog prometa u Hrvatskoj; Odlični rezultati ujedno potvrđuju kako sustavan rad te odlična suradnja javnog i privatnog sektora, iz godine u godinu doprinose produljenju sezone te dolasku sve većeg broja gostiju. Slijedom navedenog, uloga Turističke zajednice Istarske županije je izuzetno važna jer zajedno s ustrojem lokalnih TZ, privatnim sektorom i drugim interesnim skupinama iz turističkog miljea na ciljnim tržištima (posebice novima) komunicira promjene,nove proizvode i motive dolaska te u svijetu pozicionira Istru kao poželjnu lifestyle destinaciju.

 Kao prva regija u Hrvatskoj i širem okruženju destinacija Istra već dugi niz godina svoj razvojni model prilagođava najsuvremenijim i inovativnim modelima upravljanja, a svoj dugoročan razvoj temelji na principima konkurentnog, održivog i odgovornog razvoja.

Statistika dolazaka i noćenja 2017.

Email

Međunarodne pohvale turističkoj Istri

  • Best Olive Oil Region in the world 2016 and 2017

  • 10 Best European
    Wine Destinations 2016

  • 10 Best Wine Travel Destinations 2015

  • World's 2nd Best Olive Oil Region 2010 - 2015

  • Top 10 Valentine's Day Retreats 2014

  • Best Wine Regions for Winter and Spring Travel 2014

Uz značajnu medijsku pokrivenost u časopisima kao što su National Geographic Traveler i Huffington Post, te u uglednim turističkim vodičima kao što je Lonely Planet, međunarodni novinari i touroperatori nastavljaju hvaliti Istru i njenu ponudu, uvrštavajući je među najbolje svjetske destinacije.

Booking