13.09.2017.

Jesen u Istri na Instagramu

Jesen u Istri poziva na uživanje u gastronomiji, wellnessu i zanimljivim aktivnostima poput primjerice bicikliranja ili trčanja, ali i lova na tartufe, rijetku i skupocjenu gljivu koja raste u plodnom istarskom tlu....

Vođeni idejom promocije posezone i to na jedan novi način, popularni hrvatski instagrameri Domagoj Sever (@domagojsever), Josip Kramarić (@croatia_instagram) i Željka i Jasminka Đaković (@putopis) koji na svojim profilima uspješno promoviraju Hrvatsku, udružili su snage i zajedno s Turističkom zajednicom Istre na Instagramu pokrenuli akciju darivanja pod nazivom „Jesen u Istri“.

Instagram je sve popularnija društvena mreža s trenutnih 700 milijuna aktivnih korisnika diljem svijeta i  idealno mjesto za promociju destinacija, a mnogi turisti upravo na ovoj društvenoj mreži kao najvažnijoj platformi za objavu fotografija pronalaze inspiraciju za svoja putovanja, istražuju nove lokacije i doživljaje.

Toga su svakako svjesni Jasminka, Željka, Domagoj i Josip koji svakodnevno na svojim društvenim mrežama primaju mnogobrojne upite svojih fanova o Hrvatskoj tražeći savjete o putovanju, smještaju, restoranima, lokacijama, zanimljivostima... Instagrameri s turistima komuniciraju na dnevnoj bazi pa se prirodno nametnula ideja o darivanju i suradnji s Turističkom zajednicom Istre koja je odavno prepoznala važnost društvenih mreža i kroz svoj projekt @ShareIstria.

Domagoj, Željka, Jasminka i Josip na svojim profilima zajedno okupljaju preko 200.000 pratitelja iz cijelog svijeta. Kroz akciju darivanja „Jesen u Istri“, koja traje od 13. do 17. rujna, troje sretnika će imati prilike ove jeseni boraviti i uživati u Istri,a svi detalji o tome kako se uključiti mogu se pronaći na njihovim profilia na Instagramu:

@domagojsever + @croatia_instagram + @putopis

 

O Instagramerima:

Domagoj Sever je talentirani fotograf i travel bloger čije fotografije je objavio National Geographic, a ove godine je imao i izložbu u Bruxellesu povodom Noći muzeja.

Josip Kramarić pokretač je profila @croatia_instagram i #crostagram koji okuplja preko 87.700 pratitelja iz cijelog svijeta. Gotovo rijetko se nađe turist, domaći ili strani, koji u svojim objavama na Instagramu ne koristi #crostagram.

Jasminka Đaković, nakon desetogodišnjeg iskustva rada u medijima i marketingu, zajedno je sa sestrom Željkom otvorila agenciju Putopis. Tako je nastao i profil @putopis na kojem se promoviraju  ljepote Hrvatske i putovanja.

Email

Međunarodne pohvale turističkoj Istri

  • Best Olive Oil Region in the world 2016 and 2017

  • 10 Best European
    Wine Destinations 2016

  • 10 Best Wine Travel Destinations 2015

  • World's 2nd Best Olive Oil Region 2010 - 2015

  • Top 10 Valentine's Day Retreats 2014

  • Best Wine Regions for Winter and Spring Travel 2014

Uz značajnu medijsku pokrivenost u časopisima kao što su National Geographic Traveler i Huffington Post, te u uglednim turističkim vodičima kao što je Lonely Planet, međunarodni novinari i touroperatori nastavljaju hvaliti Istru i njenu ponudu, uvrštavajući je među najbolje svjetske destinacije.

Booking