23.01.2018.

ADAC: Istra je najdraže odredište Nijemcima

Već osmu godinu zaredom najpopularnije regionalno odredište njemačkih automobilista ostaje Istra. Rezultat je to provedenog istraživanja glasovitog njemačkog automobilskog kluba ADAC - Allgemeiner Deutscher Automobil-Club, koje je objavljeno početkom godine gdje se navodi da se popularnost Istre svake godine povećava.

Tako su najveći interes njemački kampisti iskazali za Istru, s udjelom od čak 13 posto na uzorku od 1,3 milijuna upita korisnika ADAC-ova Planera putovanja.  Na drugom mjestu nalazi se talijasnki Lago di Garda s udjelom od 5,2 posto, a treće mjesto zauzima Dalmacija s udjelom od 5 posto. Slijede susjedne talijanske regije Veneto i Friuli Venezia Giulia s udjelom od 3,9 posto.

U kategoriji država, Hrvatska se kao auto-destinacija nalazi na trećem mjestu sa 7,6 posto udjela, iza Njemačke koja je najtraženija  s udjelom od 27,6 posto te Italije s 18,1 posto, a ispred Austrije s udjelom od 6,8 posto i Turske sa 6,2 posto. Pored toga Hrvatskoj je pripalo visoko treće mjesto i na ljestvici omiljenih odredišta njemačkih kampera, nakon Italije i Njemačke, i ispred Francuske i Španjolske.

Prema navedenom istraživanju kamping segment je bio izuzetno popularan tijekom 2017. godine, stoga se očekuje da će se navedeni trend nastaviti i u 2018. godini. S time u vezi, ADAC je ocjenio otprilike 170 tisuća turističkih itinerara koje su za svoje članove sastavili ADAC-ovi stručnjaci - tzv. Routenplanner (planer puta) koji su potom testirali kako bi saznali broj korisnika kao i vrijedne podatke na temu putovanja osobnim vozilom te preferencija istih glede turističkih destinacija.

Laskavi rezultati ADAC-ova istraživanja uvelike doprinose marketinškoj distribuciji i kvalitetnijem percipiranju Istre kao destinacije u Njemačkoj - najbitnijem ciljnom tržištu istarskog turizma. Također, diverzifikacija u odnosu na druge turističke regije doprinosi jačanju brenda Istre i njenoj medijskoj prisutnosti na njemačkom, ali i zapadno-europskom području. Rezultati ADAC-ovog istraživanja objavljuju se u magazinu ADAC Motorwellt koji izlazi u više od 13 milijuna primjeraka te na njihovoj web stranici www.adac.de što prvoplasiranim regijama, pa tako i Istri, itekako ide u prilog.

Pozitivne rezultate istraživanje komentirao je i direktor TZ Istarske županije, Denis Ivošević, koji je izjavio sljedeće: „Kada osam puta zaredom budete proglašeni kao najpoželjnija regionalna auto destincija i kada vas osam puta zaredom Njemci proglase pobijednicima, koji su naši najznačajniji i najbrojniji gosti, onda slobodno možemo reći da je ova 2018. godina počela na najbolji mogući način. Sama objava i to na početku turističke godine daje veliki vjetar svim promotivnim aktivnostima u Njemačkoj, poglavito kada znamo da potražnja za tzv. caravaningom nikad nije bila veća. Ovu situaciju definitivno trebamo iskoristiti i potencirati u našim nastupima. Vrijednost ove objave je definitivno od neprocijenjive vrijednosti u reputcijskom smislu, jer se novcem tako nešto jednostavno ne može platiti.


» Press informacija ADAC-a: Istra sve popularnija među kampistima

Email

Međunarodne pohvale turističkoj Istri

  • Best Olive Oil Region in the world 2016, 2017 and 2018


  • Istria 52 Places To Go In 2017

  • 10 Best European
    Wine Destinations 2016

  • 10 Best Wine Travel Destinations 2015

  • World's 2nd Best Olive Oil Region 2010 - 2015

  • Top 10 Valentine's Day Retreats 2014

Uz značajnu medijsku pokrivenost u časopisima kao što su National Geographic Traveler i Huffington Post, te u uglednim turističkim vodičima kao što je Lonely Planet, međunarodni novinari i touroperatori nastavljaju hvaliti Istru i njenu ponudu, uvrštavajući je među najbolje svjetske destinacije.

Booking