29.01.2018.

Promocija Istre u pred i posezoni

Na inicijativu velikog prijatelja Istre, gosp. Selimira Ognjenovića, vlasnika njemačkog turoperatra ID RIVA iz Münchena i Medijske gupacije MM/TZ i ove godine pokrenut je veliki projekt oko kojega su se okupili poznati istarski vinari, predstavništvo Hrvatske turističke zajednice u Münchenu te Turistička zajednica Istarske županije.

Radi se o velikom projektu targetirane promocije i prodaje destinacije Istre s posebnim naglaskom na period proljeća i jeseni i to usmjereno prema segmentu publike s većim prihodima kojima je interes putovanja uglavnom kada nema velikih gužvi, tj. razdoblju pred i posezone. Navedena inicijativa stiže u pravo vrijeme jer je naša regija,  prema analizi percepcije branda Istre u Njemačkoj, a posebno u Bavarskoj, bez obzira na brojnost tih gostiju u Istri, nažalost još uvijek nedovoljno poznata kod ciljne skupine s većom platežnom moći. Takav je proces uspješno proveden u Austriji zahvaljujući kvalitetnoj suradnji TZ Istarske županije s njenim PR agentom, pa je u planu da se takav projekt provede i za njemačko, odnosno bavarsko tržište.

Fokus prezentacije bit će na promociji Istre, a posebice na sve novosti koje očekuju njemačke goste već tijekom ovog proljeća, kroz posebno predstavljanje istarskih vina i sadržaja ovogodišnjeg 25. izdanja Vinistre najavljenog za 11., 12. i 13. svibnja. Naime, prezentacija će se održati 8. veljače u  Presshausu,  velikoj dvorani sjedišta dnevnih novina Münchner Merkura gdje će tijekom dana (12:00-16:00) vinarije Agrolaguna, Benvenuti, Matošević i Meneghetti održati susrete, razgovore i vinske degustacije za distributere i ugostitelje koji prodaju vina iz Hrvatske diljem Njemačke. Bit će to odlična prigoda da kroz vinsku prizmu brojni uzvanici i vinski stručnjaci upoznaju turističku Istru, a što je najbitnije od svega, da se uvjere da je naša destinacija posebno atraktivna tijekom proljeća i jeseni. Obzirom na tako značajni projekt, Turistička zajednica Istarske županije uključit će se u  cijeli projekt setom od nekoliko targetiranih oglasa u istoimenom dnevniku i na taj način podržati cijeli projekt.

Medijski je cijeli projekt već poprimio sasvim konkretne rezultate, naime nedavno je u najčitanijem bavarskom dnevnom listu - poznatom Münchner Merkuru, koji izlazi od ponedjeljka do subote te broji približno 937.000 čitatelja, a čija tiraža prelazi 270 tisuća primjeraka, objavljen članak na cijeloj stranici posvećen Istri kojim se ujedno najavilo gore navedeno događanje. U članku se, među ostalim, spominju destinacija Istra, vinari, vinske ceste te ostale važne informacije. Članak je napisala urednica turističkog dijela novine 'Reise' - Christine Hinkofer, koja Istru posjećuje već dvadeset godina te je jako dobro poznaje.

Pored prezetancije, dan ranije ID Riva i Predstavništvo HTZ-a u Münchenu na čelu s Nerom Miličić, u restoranu obitelji Ledić - Gasthof in der Au u Starnbergu - upriličit će, kako su je nazvali, „večeru hrvatskih vizionara“ te okupljanje zaljubljenika u Hrvatsku, kako bi predstavili blago istarskih poduma, arhiva i vinograda, na kojoj će sudjelovati spomenuti vinari koji će predstaviti svoje priče o viziji utkanoj u zemlji, ustrajnosti u radu i ponosu.

Email

Međunarodne pohvale turističkoj Istri

  • Best Olive Oil Region in the world 2016, 2017 and 2018


  • Istria 52 Places To Go In 2017

  • 10 Best European
    Wine Destinations 2016

  • 10 Best Wine Travel Destinations 2015

  • World's 2nd Best Olive Oil Region 2010 - 2015

  • Top 10 Valentine's Day Retreats 2014

Uz značajnu medijsku pokrivenost u časopisima kao što su National Geographic Traveler i Huffington Post, te u uglednim turističkim vodičima kao što je Lonely Planet, međunarodni novinari i touroperatori nastavljaju hvaliti Istru i njenu ponudu, uvrštavajući je među najbolje svjetske destinacije.

Booking