26.06.2018.

Plava laguna dovršava ciklus najznačajnijih ulaganja

Jedna od najvećih turističkih kompanija u Hrvatskoj, Plava laguna s početkom sezone u 2018. godini zaokružuje dosad najveća ulaganja u svoje objekte, u ukupnom iznosu od gotovo 487 milijuna kuna.

Najveći projekti, za koje će se izdvojiti oko 70 posto te svote, su potpuna rekonstrukcija hotela i turističkog naselja Laguna Park u Poreču, gradnja Garden Suites & Rooms Sol Umag i temeljita rekonstrukcija, uz gradnju novih, dodatnih sadržaja u kampu Stella Maris Umag. Također, dio investicije odnosi se na rekonstrukciju i uređenje smještajnih objekata za radnike. Za njih se gradi 150 novih dvokrevetnih soba te nabavlja 60-ak mobilnih kućica: 90 soba u Univerzalu i 60 soba u Katoru u Umagu te 50 mobilnih kućica u Stella Marisu i 10 u Bijeloj uvali. 

Ulaganje u Park resort, novi kompleks u Poreču, obuhvaća gradnju novog hotela, apartmana i vila, namijenjenih prvenstveno obiteljima s djecom te će prve goste primiti u srpnju. Uređuje se ukupno 309 smještajnih jedinica - 154 sobe i suitea u hotelu, 91 garden suite, 43 apartmana te 21 vila, uz gradnju središnjeg bazenskog kompleksa. Djeci su namijenjene vodene atrakcije, dječji bazeni, tobogani, kao i poseban bazen za bebe.

U Umagu su pak nedaleko od hotela Sol Umag srušeni stari bungalovi te je na njihovom mjestu niknulo 11 novih objekata s 54 smještajne jedinice pod zajedničkim nazivom Garden Suites & Rooms Sol Umag.

Preuređenje kampa Stella Maris obuhvaća nove smještajne kapacitete, ali i nove sadržaje, poput 150 mobilnih kućica te velikog bazenskog kompleksa, a bazenska površina obuhvaćat će ukupno 829 četvornih metara. U 630 smještajnih jedinica gostima će na raspolaganju biti superior parcele i mobilne kućice. Kamp Stella Maris dobit će i novu recepciju s pripadajućim ugostiteljskim objektom, a gostima će na raspolaganju biti grill zona, sportsko-rekreativna zona s igralištem za odbojku na pijesku te mini golfom.

Plava laguna je, uz najveći investicijski ciklus,  2018. godinu dočekala i s novim brendom uz koncept „Naš stav od šest zvjezdica“ kojim je najavljen i zaokret u poslovanju, nakon finalnog pripajanja kompanije Istraturist Umag d.d. kojem je Plava Laguna vlasnik od prosinca 2014. godine.

U skladu s novim krovnim brendom, ovih je dana pripremljen i potpuno novi web turistički portal koji objedinjava ponudu tri destinacije: Poreča, Umaga i Rijeke uz brojna iznenađenja za posjetitelje:

» www.plavalaguna.com

Email

Međunarodne pohvale turističkoj Istri

  • Best Olive Oil Region in the world 2016, 2017 and 2018


  • Istria 52 Places To Go In 2017

  • 10 Best European
    Wine Destinations 2016

  • 10 Best Wine Travel Destinations 2015

  • World's 2nd Best Olive Oil Region 2010 - 2015

  • Top 10 Valentine's Day Retreats 2014

Uz značajnu medijsku pokrivenost u časopisima kao što su National Geographic Traveler i Huffington Post, te u uglednim turističkim vodičima kao što je Lonely Planet, međunarodni novinari i touroperatori nastavljaju hvaliti Istru i njenu ponudu, uvrštavajući je među najbolje svjetske destinacije.

Booking