16.08.2018.

Istra i Hrvatska na najznačajnijem turističkom događaju u SAD-u

Turistička zajednica Istre se uz Hrvatsku turističku zajednicu i ove godine predstavila na Virtuoso Travel Weeku, najznačajnijem turističkom događaju na američkom kontinentu, koji se održava jubilarni trideseti put i to od 11. do 17. kolovoza u Las Vegasu. Riječ je o događanju koje okuplja predstavnike najutjecajnijih turističkih subjekata specijaliziranih za luksuzna i iskustvena putovanja, a ove je godine zabilježena rekordna posjećenost s više od 6000 sudionika iz 100 zemalja svijeta.

„SAD-a za nas predstavlja izuzetno važno tržište s kojeg na godišnjoj razini ostvarujemo visoke dvoznamenkaste stope rasta. Potencijali daljnjeg razvoja itekako postoje zbog čega je strateški važno jačati promotivne aktivnosti i poziciju Hrvatske na ovom velikom tržištu. Sigurno je da pozitivnim trendovima značajno može pridonijeti naša kvalitetna suradnja s velikim turoperatorima i udruženjima, poput mreže Virtuosa koja ima partnere i suradnike u više od 50 zemalja svijeta“, poručio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić, nadodavši kako je u dosadašnjem dijelu godine s tržišta SAD-a ostvareno 373.000 dolazaka (+23%) i 1.058.000 noćenja (+18%), a navedeni rezultat ovo tržište svrstava u najbrže rastuća emitivna tržišta u 2018. godini.

Među brojnim sudionicima Virtuoso Travel Weeka su i predstavnici hrvatskog turističkog sektora koji su održali brojne sastanke s predstavnicima turističkih subjekata specijaliziranih za luksuzna putovanja iz SAD-a, Kanade, Latinske Amerike, Australije i Novog Zelanda te ih upoznali s novostima u turističkoj ponudi Hrvatske.

Ina Rodin, direktorica Predstavništva HTZ-a u New Yorku, naglasila je kako su udružene marketinške aktivnosti s Virtuosom jedan od ključnih prioriteta promocije Hrvatske na američkom tržištu. „Popularnost Hrvatske i rast potražnje za našom zemljom unutar Virtuoso mreže bilježi rast od oko 28 posto. Odličnu poziciju Hrvatske dodatno potvrđuje godišnje istraživanje Virtuosa prema kojem je Hrvatska uvrštena među top 10 destinacija u čak tri kategorije, odnosno u kategoriji najbrže rastuće destinacije, najpopularnije destinacije za tzv. millenials putnike te u kategoriji najpopularnije internacionalne destinacije“, izjavila je direktorica Rodin.

Sa 17.500 turističkih savjetnika iz 50 zemalja, godišnjim prometom koji iznosi više od 23,7 milijarde američkih dolara te portfeljem s više od 1.700 partnera među kojima su hoteli i resorti, zrakoplovne kompanije, kompanije za krstarenja, onsite turističke agencije i turističke zajednice, Virtuoso je jedna najznačajnijih organizacija u segmentu luksuznih putovanja.

U sklopu suradnje s Virtuosom, Turistička zajednica Istre će početkom prosinca održati i webinar putem kojeg će članove ovog prestižnog američkog udruženja detaljnije upoznati s našom destinacijom.

Email

Međunarodne pohvale turističkoj Istri

  • Best Olive Oil Region in the world 2016, 2017 and 2018


  • Istria 52 Places To Go In 2017

  • 10 Best European
    Wine Destinations 2016

  • 10 Best Wine Travel Destinations 2015

  • World's 2nd Best Olive Oil Region 2010 - 2015

  • Top 10 Valentine's Day Retreats 2014

Uz značajnu medijsku pokrivenost u časopisima kao što su National Geographic Traveler i Huffington Post, te u uglednim turističkim vodičima kao što je Lonely Planet, međunarodni novinari i touroperatori nastavljaju hvaliti Istru i njenu ponudu, uvrštavajući je među najbolje svjetske destinacije.

Booking