30.10.2018.

Nova priznanja za Uniline

'Plaketa Zlatna kuna potvrda je kontinuiteta naših uspjeha i ujedno obveza da tim putem nastavimo i dalje. Zahvaljujem se svim zaposlenicima i poslovnim partnerima s kojima dijelimo ovu nagradu budući da smo zajedno gradili sve naše dosadašnje uspješne poslovne rezultate' izjavio je Boris Žgomba, predsjednik Uprave Unilinea, prilikom uručenja ovog priznanja na svečanoj sjednici Gospodarskog vijeća Hrvatske gospodarske komore - Županijske komore Pula održanoj 30. listopada 2018. u Multimedijalnom centru u Rovinju.
Plaketa Zlatna kuna HGK-ŽK Pula dodijeljena je Unilineu u kategoriji najuspješnijih trgovačkih društava u 2017., koja zapošljavaju između 50 i 249 zaposlenih.

Uz to, ponosni smo što je Uniline, kao vodeći hrvatski turoperator, i ove godine na Danima hrvatskog turizma održanima na Hvaru, proglašen najboljom velikom DMK putničkom agencijom. Potvrda je to našeg dosadašnjeg rada te kontinuiranog razvoja i širenja na nova emitivna tržišta poput dalekoazijskih i južnoameričkog. U fokusu naše dugoročne strategije su i daljnji iskoraci u projekte sportskog i zdravstvenog turizma te hotelskog menadžmenta kao i nove selektivne oblike turizma.

Imajući u vidu činjenicu da nam u narednom razdoblju predstoji, doslovce rečeno, bitka za svakog gosta, vjerujemo da će to prepoznati državne institucije i sama Hrvatska gospodarska komora.
Ono što svakako očekujemo je reguliranje posebnog postupka oporezivanja turističkih agencija, adekvatna stopa PDV-a koja će biti konkurentna mediteranskim turističkim zemljama te fleksibilniji zakon u radu. Svakodnevno smo izloženi tržišnim izazovima i promjenama te očekujemo da to razumiju i da se u tom smjeru mijenjaju i svi dionici koji stvaraju okvire i poslovno okruženje za naše poslovanje, zaključio je Žgomba.

Uniline je u segmentu putničkih agencija i organizatora putovanja u 22 godine svog postojanja i poslovanja postao jedan od prepoznatljivih simbola hrvatskog turizma s prodajnom mrežom od više od tisuću putničkih agencija, turoperatora i partnera diljem Hrvatske i svijeta.
Počevši od 5 turističkih grupa dovedenih 1996. u Istru, danas pruža usluge za oko 360 tisuća gostiju godišnje u Hrvatskoj i regiji jugoistočne Europe, ostvarivši u 2017. godini prihod od više od 380 milijuna kuna.

 

Uniline d.o.o.

Email

Međunarodne pohvale turističkoj Istri

  • Best Olive Oil Region in the world 2016, 2017 and 2018


  • Istria 52 Places To Go In 2017

  • 10 Best European
    Wine Destinations 2016

  • 10 Best Wine Travel Destinations 2015

  • World's 2nd Best Olive Oil Region 2010 - 2015

  • Top 10 Valentine's Day Retreats 2014

Uz značajnu medijsku pokrivenost u časopisima kao što su National Geographic Traveler i Huffington Post, te u uglednim turističkim vodičima kao što je Lonely Planet, međunarodni novinari i touroperatori nastavljaju hvaliti Istru i njenu ponudu, uvrštavajući je među najbolje svjetske destinacije.

Booking