Naša regija ponovno najdraža njemačkim automobilistima
Istra je po drugi put najpopularnije regionalno odredište njemačkih automobilista. Prema istraživanju glasovitog ADAC-a, objavljenom u studenom, Istra je svoju prednost nad ostalim regijama povećala za 0,6 posto.
[16.11.2011.]
Istra je po drugi put najpopularnije regionalno odredište njemačkih automobilista. Prema zadnjem istraživanju glasovitog njemačkog automobilskog kluba ADAC, objavljenom u studenom, Istra je svoju prednost nad ostalim regijama povećala za 0,6% u odnosu na prošlu godinu.
Laskavi rezultati ADAC-ova istraživanja uvelike doprinose marketinškoj distribuciji i kvalitetnijem percipiranju Istre kao destinacije u Njemačkoj, najbitnijem ciljnom tržištu istarskog turizma. Također, diverzifikacija u odnosu na druge turističke regije doprinosi jačanju brenda Istre i njenoj medijskoj prisutnosti na njemačkom, ali i zapadnoeuropskom području.
ADAC svake godine provodi testiranje na temu putovanja osobnim vozilom na odmor između 1,7 milijuna ruta koje za svoje članove sastavljaju ADAC-ovi stručnjaci. U trasiranim rutama na Istru se odnosilo njih 5,7% što je istaknulo Istru kao najtraženiju regiju. Sa 4,6% udjela na drugom je mjestu Gornja Bavarska, na trećem Južni Tirol sa 4,5%, a četvrto mjesto zauzima Lago di Garda sa 4,4% udjela.
U kategoriji država, Hrvatska se kao auto-destinacija nalazi na trećem mjestu sa 6,6% udjela, iza Njemačke (37,4%) i Italije (18,7%).
Hrvatskoj je pripalo visoko 3. mjesto i na ljestvici omiljenih odredišta njemačkih kampera s 15,7% udjela, a nakon Njemačke s 25,7% i Italije s 21,1%.
Rezultati ADAC-ovog istraživanja objavljuju se u magazinu ADAC Motorwell koji izlazi u više od 13 milijuna primjeraka, te na njihovoj web stranici www.adac.de što prvoplasiranim regijama, pa tako i Istri, itekako ide u prilog