Plava laguna dovršava ciklus najznačajnijih ulaganja
Jedna od najvećih turističkih kompanija u Hrvatskoj, Plava laguna s početkom sezone u 2018. godini zaokružuje dosad najveća ulaganja u svoje objekte, u ukupnom iznosu od gotovo 487 milijuna kuna.
Najveći projekti, za koje će se izdvojiti oko 70 posto te svote, su potpuna rekonstrukcija hotela i turističkog naselja Laguna Park u Poreču, gradnja Garden Suites & Rooms Sol Umag i temeljita rekonstrukcija, uz gradnju novih, dodatnih sadržaja u kampu Stella Maris Umag. Također, dio investicije odnosi se na rekonstrukciju i uređenje smještajnih objekata za radnike. Za njih se gradi 150 novih dvokrevetnih soba te nabavlja 60-ak mobilnih kućica: 90 soba u Univerzalu i 60 soba u Katoru u Umagu te 50 mobilnih kućica u Stella Marisu i 10 u Bijeloj uvali.
Ulaganje u Park resort, novi kompleks u Poreču, obuhvaća gradnju novog hotela, apartmana i vila, namijenjenih prvenstveno obiteljima s djecom te će prve goste primiti u srpnju. Uređuje se ukupno 309 smještajnih jedinica - 154 sobe i suitea u hotelu, 91 garden suite, 43 apartmana te 21 vila, uz gradnju središnjeg bazenskog kompleksa. Djeci su namijenjene vodene atrakcije, dječji bazeni, tobogani, kao i poseban bazen za bebe.
U Umagu su pak nedaleko od hotela Sol Umag srušeni stari bungalovi te je na njihovom mjestu niknulo 11 novih objekata s 54 smještajne jedinice pod zajedničkim nazivom Garden Suites & Rooms Sol Umag.
Preuređenje kampa Stella Maris obuhvaća nove smještajne kapacitete, ali i nove sadržaje, poput 150 mobilnih kućica te velikog bazenskog kompleksa, a bazenska površina obuhvaćat će ukupno 829 četvornih metara. U 630 smještajnih jedinica gostima će na raspolaganju biti superior parcele i mobilne kućice. Kamp Stella Maris dobit će i novu recepciju s pripadajućim ugostiteljskim objektom, a gostima će na raspolaganju biti grill zona, sportsko-rekreativna zona s igralištem za odbojku na pijesku te mini golfom.
Plava laguna je, uz najveći investicijski ciklus, 2018. godinu dočekala i s novim brendom uz koncept „Naš stav od šest zvjezdica“ kojim je najavljen i zaokret u poslovanju, nakon finalnog pripajanja kompanije Istraturist Umag d.d. kojem je Plava Laguna vlasnik od prosinca 2014. godine.
U skladu s novim krovnim brendom, ovih je dana pripremljen i potpuno novi web turistički portal koji objedinjava ponudu tri destinacije: Poreča, Umaga i Rijeke uz brojna iznenađenja za posjetitelje: