Promocija specijalnog izdanja Time Out Istria
Svečana konferencija za tisak i promocija specijalnog izdanja časopisa Time Out Istria upriličena je u Domu kulture u Rovinju.
Time Out Istria 2019 bogat je vodič kroz turističku ponudu Istre u 2019. godini koji objavljuje Time Out Croatia u suradnji sa Turističkom zajednicom Istarske županije. Time Out Istria 2019 na 164 stranice vrhunsko dizajniranog kolor izdanja magazina donosi originalno ispričane priče o novostima u kulturnoj, gastronomskoj, zabavnoj i ukupnoj turističkoj ponudi Istarske županije. Ukupna tiraža navedenog izdanja je 21.000 primjeraka.
Turistička zajednica Istarske županije se opredijelila za realizaciju ovog važnog izdanja koji je, prije svega, namijenjen tržištu Ujedinjenog Kraljevstva, Skandinaviji, Beneluxu zatim Sjedinjenih Američkih Država i Kanade, jer smatra da se radi o jako važnim zemljama čiji gosti mogu doprinijeti produženju sezone, odnosno jačanju pred i posezone.
Upravo je i to razlog, kada govorimo konkretno o tržištu UK-a i Skandinavije, zbog kojeg TZIŽ već dugi niz godina ulaže velike napore u promocijskom smislu. U prvoj fazi aktivnosti TZ Istarske županije bile su fokusirane na unapređenju i povećanju prometa u Zračnoj luci Pula uz otvaranje novih zračnih linija te intenziviranju postojećih linija iz UK-a i Skandinavije u pred i posezoni.
Druga faza obuhvaćala je angažman PR agencije koja bi se intenzivno bavila promocijom Istre kod tamošnjih medija i opinion makera s fokusom na off i on line izdanja i oglašavanja, a slijedom toga na tržištu UK-a posljednjih godina Istra je pokazala izuzetan rast.
Treća faza uključuje konkretne projekte poput ovog važnog izdanja Time Out Istria koji podsjeća na projekt Istrien Magazin, samo što je ovaj potonji namijenjen njemačkom govornom području. U narednom razdoblju Turistička zajednica Istarske županije želi se probiti u Londonu i njegovoj široj okolici s fokusom na goste srednje-više i više platežne moći, stoga su marketinške aktivnosti na tom tržištu bitno drugačije jer je potrebno izgraditi poznavanje, pa onda svjesnost, zatim razumijevanje i privlačnost.
Vjerujemo da će ova publikacija naići na plodno tlo te ostvariti veliki uspjeh na tržištima engleskog govornog područja te pridonijeti afirmaciji branda Istre.
Time Out Istria s ovim izdanjem postaje dio obitelji globalnih izdanja Time Out-a jer Istra kao regija predstavlja sve vrijednosti koje Time Out globalno promovira od svoga nastanka: različitost, kreativnost, toleranciju, poštivanje tradicije i inovativnost. Zato je naziv ovoga specijalnog izdanja Taste the region i ima višestruko, ne samo gurmansko i enološko, već i kulturno i vrijednosno značenje.
Navedeno će izdanje biti dostupno globalnoj turističkoj klijenteli i kroz međunarodnu pretplatničku mrežu, na e-reader i digitalnim platformama, društvenim mrežama i video formatima koje producira Ashley Colburn, dvostruka dobitnica Emmy Award. Istra ovom publikacijom po prvi puta dobiva svoje posebno izdanje u Time Out globalnoj medijskoj obitelji tiskanih i digitalnih medija koji izlaze u 58 zemalja i 108 najvećih gradova poput New Yorka, Londona, Tokya, Barcelone, Sydneya, Dubaia i drugih ključnih turističkih destinacija diljem svijeta s publikom od 242 milijuna čitatelja.
Izdanje Time Out Istria 2019 - Taste the region distribuira se u skladu s novom modernom digitalnom strategijom grupe Time Out kao hard copy print i digital print. Sadržaj se distribuira kroz različite multimedijske platforme: kroz print izdanje (3.500) na kioscima u Hrvatskoj te posebnim visokofrekventnim distribucijskim mjestima u Ujedinjenom Kraljevstvu. Digital print izdanje se šalje newsletter pretplatnicima (17.500) u globalnoj distribuciji. Uz to je pdf verzija "downloadable" za nove pretplatnike koji se akviziraju putem društvenih mreža Facebook i Instagram, a promotivna kampanja je krenula još prošlog četvrtka (21.03.2019.) tako da su već do ponedjeljka ostvarene prve brojke za navedenu verziju digital printa.