Istra ponovno domaćin marketinške kampanje influencera
Istra ponovno postaje pozornica velike marketinške kampanje kreatora sadržaja, odnosno influencera, koje će, u razdoblju od 16. do 20. listopada ugostiti kompanija Valamar Riviera. Sudionici kampanje boravit će u porečkom hotelu Valamar Parentino, odakle će započinjati njihova svakodnevna istraživanja koja će ih odvesti u brojne kutke Istre.
„Iznimno nas veseli vijest o novim dolascima influencera na naš poluotok, na tragu projekta Share Istria kojeg smo pokrenuli 2015. godine. Tada gotovo nepoznati, influenceri su danas istinske zvijezde svijeta marketinga, no uvjeren sam da će ih osvojiti sadržaji koje Istra nudi i oduševiti ih kao cjelogodišnja lifestyle destinacija, s brojnim, uzbudljivim doživljajima i vrhunskom gastronomijom, posebno u ovom jesenskom razdoblju“, pozdravio je kampanju Denis ivošević, direktor Turističke zajednice Istre.
Osam svjetskih zvijezda društvenih mreža ima publiku od ukupno 15 milijuna pratitelja što predstavlja i marketinški rekord influencerske kampanje za Istru. Među osam autora nalaze se istaknuta imena kao što su lifestyle influencerica Lisa Küppers te zabavljači i glazbenici Heiko i Roman Lochmann, poznati kao „Die Lochis“. Ove visoko profilirane zvijezde društvenih medija predstavljaju širok raspon interesa, što pomaže približiti Istru raznolikoj međunarodnoj ciljnoj skupini. Cilj kampanje je prikazati ljepotu, kulturu i široku ponudu slobodnog vremena regije kroz oči influencera čija autentična iskustva dopiru do milijuna ljudi diljem svijeta.
„Uzbuđeni smo što možemo ugostiti istaknute influencere s njemačkog govornog tržišta u našim objektima. Influenceri su danas neizostavan dio marketinškog miksa jer kroz svoje autentične doživljaje približavaju destinaciju milijunima ljudi. Vjerujemo da će njihova posjeta pomoći u promociji Istre kao cjelogodišnje destinacije koja nudi bogatstvo kulture, prirodnih ljepota i raznolikih sadržaja. Iskreno zahvaljujemo Turističkoj zajednici Istre i Turističkoj zajednici Poreča na prepoznavanju važnosti ovog projekta i njihovoj podršci u realizaciji istog“, izjavila je Josipa Tomić, voditeljica društvenih mreža u Valamar Rivieri.
Projekt organizira agencija Workation Adria d.o.o.. čiji osnivač Tobias Benz već četiri godine živi u Puli. Bogatog iskustva stečenog u njemačkoj marketinškoj industriji, Benz o kampanji kaže: „Turistička regija Istra ima nevjerojatno mnogo za ponuditi i, kao i svaka druga, izložena je brojnim izazovima u ovim ubrzanim vremenima. Zahvalan sam što sam u Valamaru pronašao partnera za suradnju koji također vjeruje u privlačenje budućih gostiju koristeći zajednicu influencera.“
Influencere očekuje raznovrstan program osmišljen u suradnji s Turističkom zajednicom Istre i Turističkom zajednicom grada Poreča. Uključuje obilaske Poreča i Pule koji će sudionike upoznati s najatraktivnijim kulturno-povijesnim znamenitostima regije, kao i biciklističke ture slikovitom obalom na e-biciklima za aktivan doživljaj prirodnih ljepota Istre. Poseban naglasak bit će na tartufima i lovu na tartufe u suradnji s obiteljskom tvrtkom Karlić tartufi, kao iskustvo koje predstavlja kulinarsko blago regije. Degustacije vina i maslinovog ulja u renomiranom restoranu Zigante omogućit će influencerima da kušaju izvrsnu gastronomiju Istre dijeleći svoja iskustva uživo s pratiteljima. Ove aktivnosti ne samo da će naglasiti potencijal regije kao turističke destinacije, već će također istaknuti raznolikost i kvalitetu lokalnih proizvoda i usluga.
No, kampanja nije namijenjena samo putnicima željnim opuštanja. Za mlađe generacije, koje često spajaju posao i odmor, posjet Coworking centru u Puli još je jedan važan element putovanja. Ovdje influenceri stječu uvid u rastući fenomen „workations“, fluidan prijelaz između posla i slobodnog vremena.
Ova kampanja oslanja se na moderne marketinške strategije usmjerene na ciljnu skupinu, a osobna preporuka i povjerenje koje influenceri uživaju među svojim pratiteljima ovu kampanju čini posebno učinkovitom.
[16/10/2024]