Please note: This website includes an accessibility system. Press Control-F11 to adjust the website to the visually impaired who are using a screen reader; Press Control-F10 to open an accessibility menu.

Priopćenja

Vizualni identitet Vrsara inspiriran kamenom

Turistička zajednica općine Vrsar predstavila je 6. ožujka novi vizualni identitet kao ključni korak u jačanju prepoznatljivosti destinacije i modernizaciji turističke komunikacije. Prvi je ovo put nakon 2008. da je Turistička zajednica krenula u izmjenu vizualnoga koncepta, a novi kreativni izričaj inspiriran je kamenom, simbolom koji je kroz povijest oblikovao krajolik, arhitekturu i identitet Vrsara i Istre. Novi vizualni identitet nastao je kao dio dugoročne strategije razvoja turizma Općine Vrsar 2022. - 2032. u kojoj je jedan od prioriteta očuvanje baštine, autentičnost i održivost.

Vizualni identitet inspiriran kamenom
Vrsar je destinacija koja svoju autentičnost gradi na jedinstvenoj povijesnoj i prirodnoj baštini, a upravo je kamen, prisutan u impozantnom krajoliku kamenoloma Montrakera, starogradskoj jezgri i stoljetnim ulicama poslužio kao glavni vizualni motiv. Novi identitet donosi suvremen, autentičan i prepoznatljiv vizualni izraz, a temelji se na teksturama, bojama i oblicima kamena, koji simbolizira trajnost, postojanost i snažan karakter destinacije.

„Vrsar i njegova okolica obiluju kamenom, o čemu svjedoče brojna povijesna nalazišta kamena i tragovi njegove eksploatacije kao i djelatnosti klesarstva. Kroz povijest je na području današnje Općine Vrsar bilo aktivno šest kamenoloma. Danas, niti jedan kamenolom nije aktivan, međutim ne možemo zanemariti činjenicu da kamen ima važnu ulogu u oblikovanju vrsarskog kulturnog krajolika. Novi vizualni identitet spaja baštinu i suvremenost, pružajući snažan temelj za buduću komunikaciju destinacije. Željeli smo stvoriti prepoznatljiv i dugotrajan vizualni izraz koji će odražavati identitet Vrsara na svim razinama“, istaknula je Klara Trošt Lesić, direktorica TZ-a Vrsar na predstavljanju projekta, uz zahvalu svima koji su sudjelovali u ovom važnom koraku u brendiranju destinacije,

Sean Poropat iz Studija Sonda, koji potpisuje novi dizajn, objasnio je kreativni proces iza vizualnog identiteta: „Radi se o logičnoj nadogradnji identiteta Vrsara kao mjesta koje inspirira kroz čitav niz svojih ljepota i sadržaja, od kulturne baštine do prirodnog krajolika. Novi vizual ne donosi samo estetsku prepoznatljivost, već i jasnu poveznicu s pričom destinacije, omogućujući dosljednu i suvremenu komunikaciju, a što je najvažnije - mogućnost da svaki korisnik pronađe svoje mjesto inspiracije i osobnim iskustvom nadogradi identitet“.

Novi smjer brendiranja Vrsara
Razvoj vizualnog identiteta dio je strateškog pristupa jačanju destinacijskog brenda, koji uključuje modernizaciju vizualne komunikacije, digitalnu prilagodbu te stvaranje prepoznatljivog imidža Vrsara na domaćem i međunarodnom tržištu. Novi vizualni identitet uskoro će zaživjeti kroz različite komunikacijske kanale, promotivne materijale i digitalne platforme.

[07/03/2025]

Prikaži