Nagrada Zlatna koza - Capra d'oro

Kandidature 2022

Vizualne komunikacije

Prijedlozi za dodjelu plakete Zlatna koza - Capra d'oro u kategoriji:

Promotivni video Authentic Istria – Good mood / Good food
[Turističke zajednice središnje Istre, Buzeta,
Barbana, Kanfanara, Svetvinčenata i Žminja]
Promotivni film Autentična Istra - Good mood / Good food nastao je s ciljem promocije gastronomije ruralnog dijela Istre kao poziv na posjet središnjoj Istri u svako doba godine te kušanje hrane koja s njene zemlje i iz vrijednih težačkih ruku dolazi na naše stolove. Film prikazuje jedan dan boravka gostiju u središnjoj Istri, putovanje kroz pitoreskne istarske pejzaže i upoznavanje autentične ruralne Istre i njene tradicionalne gastronomije. U produkciji filma sudjelovalo je 40-ak statista, poljoprivrednika, proizvođača i ugostitelja. Film je realiziran u sklopu aktivnosti definiranih Sporazumom o udruživanju turističkih zajednica pod nazivom Autentična Istra, a prikazan je na brojnim inozemnim i domaćim festivalima turističkih filmova te je osvojio pozamašan broj nagrada: prvo mjesto na festivalima u Njemačkoj The Golden City Gate i The World Media Festivals, drugo mjesto na International Tourism Film Festivalu Africa, srebro na New York Festivals TV & Film Awardu te Najbolji hrvatski film u kategoriji Turistička destinacija/regija na Zagreb TourFilmu.
»» Video spot Authentic Istria – Good mood / Good food [HR]

Video prezentacija Maistra Collection gourmet ponude
[Maistra Hospitality Group]
Maistra Collection kroz pet kratkih videa predstavila je restorane Agli Amici, Cap Aureo, Wine Vault, Tekka by Lone i Adriatic Brasserie koji su sastavni dio ponude hotela unutar ove kolekcije. Riječ je o restoranima koji su radi svoje kvalitete i posebnosti prepoznati i priznati od strane Michelina i Falstaffa te koji su postali vrlo poticajan motiv za dolazak u destinaciju Rovinj posebice u periodu pred i post sezone. Svaki pojedini video fokusiran je na prikaz elemenata koji restoran čine posebnim i jedinstvenim kao što su tehnika pripreme jela, odabir namirnica, meni koji je prikazan kroz nekoliko jela, dinamika u kuhinji, ambijent i lokacija. Diferenciranost je dodatno postignuta uporabom glasa chefa koji kroz cijelo trajanje videa govori o posebnosti menija te time daje osobni pečat videu restorana. Promocija restorana putem ovih videa rađena je kroz You Tube kanal, društvene mreže Facebook i Instagram, digitalne kanale unutar hotela te na prezentacijama tvrtke prema luxury travel agentima i medijima iz Europe, Azije i US-a.
»» Opis video kampanje [pdf]
»» Video spotovi Maistra Collection Gourmet:
Maistra Collection: Agli Amici Rovinj Restaurant
Maistra Collection: Cap Aureo Signature Restaurant
Maistra Collection: Wine Vault Restaurant
Maistra Collection: Tekka by Lone Japanese Restaurant
Maistra Collection: Brasserie Adriatic Restaurant

Substance by Valamar
[Valamar Riviera d.d.]
Substance by Valamar hotelski je lifestyle magazin koji se jednom godišnje distribuira u premium Valamar hotelima, ljetovalištima i kampovima. Njegova je zadaća zabaviti goste tijekom odmora te im na jedinstven način prezentirati zanimljivosti Hrvatske s naglaskom na destinacije u kojima Valamar posluje. Naglasak je na temama koje dodaju vrijednost brendu i destinacijama gdje je Valamar prisutan te sadržajem intrigiraju čitatelja. U magazinu predstavljamo lokalne proizvođače, promoviramo kulinarsku baštinu i otkrivamo čari i lokalne insider priče iz naših destinacija. Odmičemo se od vizualnog izričaja klasičnih hotelskih magazina i približavamo se niši internacionalnih lifestyle magazina, prateći pritom globalne trendove. Elegantan i sofisticiran, modernog dizajna, obogaćen vrhunskim fotografijama i vedrim ilustracijama, Substance je više od magazina koji se nosi na plažu. On je poput zanimljive putopisne knjige koju će gosti rado ponijeti sa sobom doma.
»» Prezentacija lifestyle magazina [pdf]

Katalog Plaže, otoci i obala Medulin Riviere
[TZ Medulin + Studio Lab/Igor Zirojević]
Katalog plaža Medulin Riviera nastao je iz želje da se medulinskim plažama, koje su osnovica razvoja turizma u destinaciji, naglasi dodatni značaj, objedini te istakne njihova raznovrsnost duž 70 km obale Medulinske rivijere. Na ovaj način turisti na jednom mjestu dobivaju sve informacije o plažama Medulina, Premanture, Pomera, Banjola, Vinkurana i Pješčane Uvale. Katalog je tiskan na četiri jezika, a zahvaljujući QR kodu unutar kataloga, svi koji to žele mogu na mrežnim stranicama TZO Medulin dobiti i dodatne informacije (medulinriviera.info/ beaches). Tiskan je u 5.000 primjeraka i distribuiran pružateljima usluge smještaja na području Medulin Riviere, a može se dobiti i na info punktovima TZO Medulin. Vizualna atraktivnost kataloga iz ruku poznatog pulskog fotografa, grafičkog dizajnera i arhitekta Igora Zirojevića doprinosi tome da ga gosti često žele ponijeti kao suvenir i uspomenu na ljetovanje u ovoj destinaciji.
»» Kratki pregled kataloga [pdf]
»» Plaže, otoci i obala Medulin Riviere [link za preuzimanje kataloga]

Brendiranje destinacije Novigrad-Cittanova:
Šarmantna Istra
[TZ Novigrad-Cittanova + Marko Baus&suradnici + VID Film]
Novi brend destinacije Novigrad kreiran je na temelju višegodišnje analize tržišta te sinergije struke, javnog i privatnog partnerstva, s ciljem podizanja vidljivosti i kvalitete turističke ponude Novigrada, odnosno privlačenja gostiju zbog jasno definiranih sadržaja i doživljaja koji se mogu iskusiti ne samo tijekom glavne sezone, već i u predsezoni te posezoni. Objedinjujući atribute destinacije (definirane u fokus grupama, kroz intervjue s gostima i analizu društvenih mreža) te sjedinjenost Novigrada sa svim vrijednostima kojima se Istra ističe, kreiran je vizualni identitet koji komunicira njegove šarene ulice, zalaske sunca te jedinstvenu povijesnu baštinu. Slogan Novigrada je Šarmantna Istra/Charming Istria, a osmišljen je na temelju epiteta kojima gosti opisuju grad, doživljaj koji imaju tijekom boravka te domaćine: šarmantan, aktivan i profinjen. Izrađena su i četiri kratka tematska videa koji prikazuju ono čime Novigrad želi biti prepoznatljiv te duži destinacijski video koji gostu predstavlja što se sve može raditi u ovoj destinaciji od zore do sumraka.
»» Brend destinacije Novigrad-Cittanova [pdf]
»» Video spotovi Charming Istria:
A story about Novigrad-Cittanova logo
Novigrad-Cittanova from Dawn to Dusk
Novigrad Fishing Tradition & Exquisite Food
Recharge Your Body & Soul in Novigrad!
Love is in the Air in Novigrad
Quality Wine & Family Tradition in Novigrad
 

Prikaži