Share Istria 2019: vrhunski, svjetski influenceri opet u Istri
Upravo je krenulo peto izdanje regionalne influencer kampanje Share Istria 2019 koja će trajati do 15. lipnja uz gostovanje 16 vrhunskih, svjetskih influencera.
Nakon četiri izrazito uspješna izdanja destinacijske marketinške kampanje Share Istria, Turistička zajednica je pokrenula peto jubilarno izdanje projekta koji će trajati do 15. lipnja. Novo izdanje dovodi u destinaciju nove vrhunske influencere, njih 16, koji će istarski poluotok upoznati kroz brojne i uzbudljive doživljaje. Kampanja je pokrenuta s ciljem da se Istra promovira na svjetskoj razini putem najtraženijih turističkih ambasadora današnjice. U tom periodu Istra će biti u fokusu i na radaru najznačajnijih svjetskih medija, najpoznatijih influencera, te važna vijest na brojnim digitalnim kanalima.
Ove godine smanjen je broj tjedana i to iz jednostavnog razloga jer je teško u kontinuitetu pratiti grupu različitih ljudi sa različitim interesima od jutra do navečer. Iz tog razloga 'regrutirani' su jači igrači koji imaju više od milijun followera, a ovogodišnjih 16 influencera ima sveukupno 29 milijuna prijatelja.
Prošlogodišnji rezultati jasno i mjerljivo pokazuju da je projekt Share Istria s pravom najznačajnija destinacijska kampanja Istre. U nepunih 50 dana, 26 influencera su za vrijeme trajanja kampanje isproducirali doseg od 389 mil. ljudi s interakcijom od gotovo 4 milijuna ljudi.
Glavni partneri ovogodišnjeg izdanja su Turkish Airlines i Porsche Istra, a pored njih, angažirano je više od 200 raznih subjekata (hotelijerske kuće, mali obiteljski hoteli, putničke, turističke i DMC agencije, ugostitelji, vinari, maslinari, tartufari, pršutari i sl., zatim muzeji i kulturne ustanove i sl. ) te svaki od njih ima svoj udio u ovoj važnoj kampanji Istre.
Sama realizacija projekta, tj. kad influenceri dođu u Istru, figurativno rečeno, najlakši je dio posla, iako niti jedan segment u tom projektu nije ni jednostavan, ni lagan, ni predvidiv. Gotovo pola tima Turističke zajednice Istre već pet mjeseci na različite načine uključen je u kreiranje cijelog programa, a najvažniji proces u tom projektu je definitivno headhunting najboljih influencera.