Top news

Istarska promotivna kampanja u Ljubljani

 

Rovinj
Ove godine Istra očekuje veliki broj slovenskih turista, pa je u Ljubljani pokrenuta velika promotivna kampanja. Pedesetak billboarda i city lightova krase frekventne lokacije u gradu novim vizualima i sloganom: Life as it should be - Življenje kot bi moralo biti...

S obzirom da Slovenija predstavlja drugo najjače tržište u Istri, Turistička zajednica Istarske županije je u glavnom gradu željela predstaviti novo strateško partnerstvo sa svjetski poznatim klubom FC Bayern Münchenom, a time i nove atraktivne vizuale na kojima su prikazani snimljeni Bayernovi igrači koji su interpolirani na važnim, odnosno 'iconic' pozicijama u Istri.


Dvije Michelinove zvjezdice po prvi puta stigle u Istru i Hrvatsku

Istra, Zagreb i Dubrovnik postali Virtuoso Digital Destination

Istarska vina uvrštena u najpoznatiji talijanski vinski vodič Vinibuoni d'Italia

Istra u prestižnom Upside Eastu u Münchenu

Essen&Trinken objavio veliku i dojmljivu reportažu o Istri

Decanter 2024 Winners Showcase by Vinistra

Odgovorno ljetovanje - savjeti za bezbrižan odmor

TZ Istre nastavlja strateško partnerstvo s nogometnim velikanom

Doživljaj na poluotoku s novih visina: Helifly Istria Scenic Experience

Prikaži