Travel+Leisure: Priča s naslovnice
- Eat Your Way Through Istria -
View this post on Instagram
Travel+Leisure: Belle of the Balkans
Utjecajni američki magazin Travel+Leisure u izdanju za mjesec rujan donosi veliku reportažu o Istri i to na čak devet stranica!
Novinar Adam Erace stigao je u Istru u svibnju, a nakon sedam dana boravka izjavio je da je to ipak premalo za upoznavanje naše regije. Nije krio svoje oduševljenje najvećim hrvatskim poluotokom, opisujući Istru kao regiju izrazito bogate kulturne i prirodne baštine.
Nagrađivani autor iz Philadelphije svoje radove objavio je u više od 50 publikacija, piše o hrani i putovanjima, recenzira restorana za Fortune, koautor je nekoliko izdanja u domeni gastronomije.
- Eat Your Way Through Istria -
Kaže da je, što se ističe i u uvodniku magazina, Istra na najbolji mogući način „oborila“ sva njegova očekivanja i to na njegovom prvom putovanju izvan SAD-a nakon pandemije. Otkrivajući Istru, njezinu povijest, ljude i priče, obišao je poluotok uzduž i poprijeko, priznajući nam da nikada na svojim putovanjima nije imao tako ispunjen raspored. Prepoznavši ponudu i proizvode vrhunske kvalitete, delicije nastale u spoju tradicije i modernog, u tekstu je opisao Istru riječima svojih domaćina vinara, lokalnih proizvođača craft piva i gina, o regiji fantastične pizze, ali i vrhunskih restorana s Michelinovom oznakom.
„Neke destinacije skrivaju svoje blago, no Istra sve nudi na trpezi rasprostrtoj pod lozom i još prekriva maslinovim uljem svjetske klase“, istaknuo je u objavi na Instagramu zahvaljujući se domaćinima na velikodušnosti što su sa njim podijelili svoj fascinantni kutak svijeta, upozoravajući istovremeno čitatelje da ne započinju čitanje „na prazan želudac“!
Direktor Turističke zajednice Istarske županije Denis Ivošević ne krije zadovoljstvo objavljenim: „Reportaža o destinaciji ispričana na čak devet stranica jednog magazina popularnog u svjetskim razmjerima fantastičan je uspjeh, no kada se povrh toga nadoda da reportaža predstavlja i cover story, priču s naslovnice medijskog turističkog lidera, doslovno ostavlja bez teksta! Govoreći u brojkama, ovo je ujedno i pozivnica njihovim čitateljima-putnicima od kojih je čak 98 posto putovalo tijekom prošle godine, dok ih 97 posto posjeduje važeću putovnicu.“
Uz nakladu od 970.000 primjeraka, tiskano izdanje magazina prati više od 6,1 milijun čitatelja, digitalno 15,4 milijuna, dok na društvenim mrežama Travel+Leisure okuplja više od 14 milijuna fanova.
Kao dio grupacije Travel + Leisure, američki mjesečnik sa sjedištem u New Yorku svoje čitatelje, pasionirane putnike sa svih strana svijeta, potiče „da putuju više i da putuju bolje“, nudeći inspiraciju i sadržaje koji će im unaprijediti doživljaje i pretvoriti ih iznimna iskustva. Prvo izdanje magazina objavljeno je 1937. pod nazivom U.S. Camera and Travel, a današnji naziv preuzima 1971.