Please note: This website includes an accessibility system. Press Control-F11 to adjust the website to the visually impaired who are using a screen reader; Press Control-F10 to open an accessibility menu.

Top news

TZ Istre nastavlja strateško partnerstvo s nogometnim velikanom

Turistička zajednica Istarske županije nastavlja s važnim strateškim partnerstvom, velikanom svjetskoga glasa - nogometnim klubom FC Bayern München koji, u narednom trogodišnjem razdoblju, planira aktivnosti, projekte i promotivne kampanje. Slijedom toga, u Rovinju je upravo završen tradicionalni trodnevni godišnji Partner Summit 2024 koji je organizirala Turistička zajednica Istarske županije u suradnji s Upravom legendarnog kluba.

Radi se o najvećem ovogodišnjem eventu koji se održao se od 10. do 12. lipnja u hotelu Lone, gdje je prisustvovalo gotovo stotinjak članova, što iz uprave i menedžmenta FCBM, ali isto tako i predstavnika menedžerske razine njihovih slavnih sponzora, odnosno pokrovitelja - Allianz, Adidas, Audi, Qatar Airways, Coca Cola, Miele...

Godišnji Partner Summit je zapravo spoj radnog i ležernog iskustva. U prvom dijelu Partner Summita bili su uključeni team buildinzi, rasprave o strateškim partnerstvima i mogućnostima nadogradnje, kao i razvoj novih projekata, dok su u drugom dijelu sudionici upoznali destinaciju Istru s obzirom na to da je regija također strateški partner. Prilikom prezentacije destinacije, uvaženi gosti imali su priliku pobliže upoznati i istarsku gastronomiju, iskusiti aktivnosti poput kayaka, vožnje klasičnim i e-biciklima, vožnje brodom itd.

Odjek s netom održanog Summita je izvanredan, a svi istarski subjekti koji su bili uključeni u projekt dali su svoj maksimum te učinili sve da partnerima ovaj događaj ostane u trajnom sjećanju. Neki od gostiju su po prvi puta boravili u Istri i Hrvatskoj, a određeni broj njih već su rezervirali svoj godišnji odmor u Istri.

Prilikom svog obraćanja na otvaranju Partner Summita, direktor TZ Istarske županije Denis Ivošević istaknuo je da Istra sve više investira i bazira svoj razvoj temeljen na održivosti i odgovornosti te je u tom kontekstu kratko iznio nekoliko ključnih informacija o projektu „Istra Antioxy Region“. Također je naglasio da se Istra trudi podignuti razinu kvalitete servisa i usluga prema gostima više platežne moći navodeći primjer nedavno lansiranog proizvoda „Helifly Istria“.

Ovaj uhodani i jedinstveni primjer co-brendinga započeo je još 2018. godine i od tada Istra koristi velike komunikacijske i promotivne mogućnosti, koje navedeno ključno strateško partnerstvo nudi. Tako je u zimskom periodu realizirana zajednička targetirana medijska kampanja u vrijednosti od 220.000 eura, a mediji oglašavanja su bili društveni profili FCBM na kojima imaju nevjerojatnih 126 milijuna pratitelja.

Pored navedenog, na svim prvenstvenim utakmicama koje su se odigravale na kultnoj Allianz Areni u Münchenu prikazivao se promocijski film Istre u svim VIP loungeovima Arene - njih ukupno 120.

Malo je reći da je suradnja između Istre i FCBM iznjedrila nevjerojatne rezultate te da se Istra tako idealno predstavlja na njemačkom tržištu, ponajviše u high-end segmentu, što je opipljivo i po rastućem broju takvih gostiju koji pristižu na naš Poluotok.

Opširnije o suradnji Istre i nogometnog velikana možete doznati na našim stranicama
» Strateško partnerstvo s FC Bayern Münchenom


Zanimljive reportaže o Istri objavljene u talijanskim lifestyle medijima

Ususret atraktivnom vinskom eventu: Vinistra započinje 9. svibnja

Grand Park Hotel Rovinj uvršten u American Express Fine Hotels + Resorts

Flos Olei 2025: Istra već 16 godina među svjetskom elitom maslinarstva

Kultna biciklistička priča prvi puta u Hrvatskoj: NOVA Eroica Istria

Istarski turizam zasjao na dodjeli nagrada Simply the Best 2025

U Istri održana dodjela nagrada Zlatna penkala inozemnim novinarima

Vinistrin 13. En Primeur: Mlade malvazije predstavljaju se u Zagrebu

Istražite pješačke staze u Istri: započnite svoju avanturu već danas

Prikaži