Plava Laguna s novim krovnim brendom
Plava Laguna s novom brend strategijom i vizualnim identitetom ulazi u sljedeće povijesno razdoblje svog poslovanja započeto finalnim pripajanjem umaškog Istraturista kojem je Plava Laguna vlasnik od prosinca 2014. godine. Službenim činom spajanja od 1. siječnja.2018. godine nastala je jedna od najvećih turističkih kompanija u Hrvatskoj koja upravlja s četiri resorta: Park Resort, Plava Resort, Zelena Resort, Stella Maris Resort te s devet kampova, koji će se pozicionirati na tržištu kao IstraCamping by Plava Laguna.
Plava Laguna, osnovana 1957. godine kao poduzeće za ugostiteljstvo i turizam, jedan od prvih nosilaca turističke ponude u Hrvatskoj, pri tom se obvezala da će zadržati sve vrijednosti na kojima je izgrađena i koji su utkani u njenu korporativnu kulturu.
„S ovom prekretnicom, svjedočit ćemo početku nove poslovne ere za Plavu Lagunu. Cjelokupni proces moramo odraditi sa najvišim poslovnim standardima, na način da svi zajedno budemo ponosni na naša postignuća, kako menadžment, tako i djelatnici te da se pokažemo u najboljem svijetlu na svjetskom tržištu. I dalje ćemo zadržati sve vrijednosti na kojima smo temeljeni i s kojima se ponosimo – odgovornost, stabilnost, partnerstvo i sigurnost. Poštivat ćemo prije svega radnika i gosta, koji imaju jednaku važnost u našim poslovnim procesima. Pred nama je povijesno razdoblje nekih novih ulaganja, nove marketinške strategije, kao i nove strategije upravljanja ljudima,“ istaknuo je član Uprave Plave lagune Neven Staver.
Upravo u tom smjeru ide i novi brend kompanije, za kojega je zaslužna tvrtka The Partners iz Londona. Novi koncept „Naš stav od šest zvjezdica“ donosi zaokret u poslovanju Plave Lagune, a s druge strane, sam vizualni identitet zadržava podrijetlo u kojem je nastala: crveno-bijele boje koje su elementi hrvatskog grba, zajedno s kozom, kao simbolom Istre te elementima mora, čine iskorak u prezentaciji kompanije, no ujedno zadržavaju tradicionalne elemente Istre i Hrvatske.
Poruke ovakvog tržišnog pozicioniranja jesu da Plava Laguna nudi više od same destinacije, ponosi se sretnim gostima, a vrhunsku uslugu nudi kao svoj standard i to u svim svojim objektima – od 2 do 5 zvjezdica goste će dočekati stav sa 6 zvjezdica.
Proces pripajanja uključuje jasno definiranje brenda i portfelja proizvoda s kojima kompanija raspolaže te koje pozicionira na tržište. Ciljevi brend strategije i njene implementacije su kreiranje snažnog seta brendova koji su prepoznatljivi na tržištu, povećanje konkurentnosti Plave Lagune, definiranje smjera razvoja, kao i vizije društva te dugoročno povećanje vrijednosti brenda i kompanije.
Povodom 60. obljetnice, Plava Laguna i Grad Poreč potpisali su i ugovor o donaciji informatičke opreme za novu osnovnu školu u Poreču, čije je otvaranje planirano u jesen 2018. godine, a kojom ova porečka kompanija uzvraća svom gradu na najljepši mogući način.