Legenda FC Bayern Münchena na hrvatskom štandu
Istra i Hrvatska predstavljaju se i ove godine na sajmu f.re.e, jednom od najvažnijih turističkih sajmova u Njemačkoj, koji se ove godine održava do 24. veljače u Münchenu.
Hrvatski štand posjetila legenda nogometnog kluba Bayern München
Na hrvatskom štandu, u suradnji s Hrvatskom gospodarskom komorom, organizirano je posebno druženje s partnerima uz slavonske specijalitete i vrhunska hrvatska vina. Druženju je prisustvovao i Giovanne Elber, legenda FC Bayern Münchena te Andreas Jung, direktor marketinga ovog najpopularnijeg njemačkog nogometnog kluba. Promociju Slavonije svojim je specijalitetima i pripremom hrane podržao i službeni kuhar Vatrenih Tomica Đukić, inače chef Hotela Osijek.
„Osmislili smo bogat i originalan program događanja na hrvatskom štandu koji je privukao pažnju brojnih posjetitelja. Ovo je ujedno bila i potvrda dobro osmišljene suradnje s TZ Istre i FC Bayern Münchenom koja nam je osigurala dodatnu promotivnu vrijednost i vidljivost na iznimno važnom bavarskom tržištu sa kojeg nam dolazi svaki drugi njemački gost“, komentirao je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, dodavši kako se u suradnji s još jednim partnerom, medijskom kućom Münchner Merkur, organizira i „Večer Slavonije i Zagreba“ i to u središtu Münchena u dvorani bivše tiskare ovih najvećih bavarskih dnevnih novina.
Važnost bavarskog tržišta naglasila je i Nera Miličić, voditeljica Ispostave HTZ-a u Münchenu. „Bavarska je vrlo važna za hrvatski turizam jer generira gotovo polovicu svih dolazaka njemačkih gostiju u Hrvatskoj. Upravo nas zbog toga posebice veseli što smo s partnerima uspješno održali dosad najveću prezentaciju hrvatskog kontinenta na tako važnom tržištu“, izjavila je Miličić.
Hrvatska se delegacija tijekom sajma susrela s brojnim njemačkim partnerima, kao što je FTI, jedan od najvećih turoperatora, Lust auf Kroatien, portal koji je specijaliziran za promicanje hrvatske turističke ponude te I.D.Riva Tours, turoperator koji je specijaliziran za prodaju Hrvatske i koji je među prvima u prodajne kataloge uvrstio Slavoniju. Da je ovo godina u kojoj hrvatski turizam treba obraniti tržišnu poziciju na njemačkom tržištu naglašava Selimir Ognjenović iz I.D. Riva Toursa. „Njemačka je vrlo veliko tržište, za hrvatski turizam najvažnije. Upravo zbog toga moramo obraniti tržišnu poziciju naše zemlje i učiniti sve da Hrvatska ostane na uspješnim brojkama prošlih godina. U tome će svakako pomoći velike i kvalitetne prezentacije poput ove u Münchenu“, smatra Ognjenović.
S tržišta Njemačke u prošloj je godini u Hrvatskoj ostvareno 2,9 milijuna dolazaka (+6%) i 21,2 milijuna noćenja (+2%), čime ovo tržište uvjerljivo zauzima sam vrh top tržišta s kojih se ostvaruje najveći turistički promet.