Priopćenja

Krenuo talijanski Ferragosto

[03.08.2020.]

Hrvatska turistička zajednica ususret Ferragostu, odnosno razdoblju u kojem Talijani najčešće koriste godišnje odmore, provodi pojačane marketinške aktivnosti na talijanskom tržištu u sklopu velike promotivne kampanje „The Vacation You Deserve Is Closer Than You Think“ koja se provodi na vodećim internetskim portalima i tiskanim medijima u Italiji.

Italija je jedno od naših najvažnijih turističkih tržišta na kojem se vidljivost Hrvatske kao turističke destinacije održava i u samom jeku globalne pandemije koronavirusa. U ovim trenucima, kada su putovanja moguća i kada Talijani najviše putuju, pojačana je prisutnost Hrvatske na talijanskom tržištu obzirom da je primjetan interes za hrvatskim destinacijama i ukupnom turističkom ponudom.U Hrvatskoj trenutno boravi oko 16 tisuća talijanskih turista, najviše u destinacijama Istarske i Primorsko-goranske županije.

„Na tržištu Italije je primjetan interes za hrvatskim destinacijama, kako od strane individualnih putnika, tako i od strane partnera, ali i medija pa se tako objave o Hrvatskoj mogu pronaći u popularnim izdanjima kao što su Lonely Planet, Il Messagero, Bell Europa i dr. Najveći interes je izražen za Istru, Kvarner i Dalmaciju, a kada govorimo o turističkim proizvodima i smještajnim kapacitetima najtraženija je nautika i kamping“, izjavila je Viviana Vukelić, direktorica Predstavništva HTZ-a u Italiji, naglasivši kako je Hrvatska među Talijanima percipirana kao sigurna destinacija.

Prema podacima sustava eVisitor u Hrvatskoj u dosadašnjem dijelu godine, od 1. siječnja do 2. kolovoza, s tržišta Italije ostvareno više od 133 tisuće dolazaka i oko 630 tisuća noćenja što je oko 30 posto lanjskog rezultata ostvarenog u istom razdoblju. Tijekom prva dva dana kolovoza s tržišta Italije je ostvareno više od 31 tisuće noćenja i to najviše u destinacijama Mali Lošinj, Rovinj, Medulin, Poreč, Cres, Pula i Umag.

Prikaži