Poljska televizija posvetila emisiju Hrvatskoj
[06.08.2020.]
Nacionalna poljska televizija TVP svoje izdanje najgledanije jutarnje emisije u Poljskoj nedavno je u cijelosti posvetila Hrvatskoj kao turističkoj destinaciji. Riječ je o emisiji Pytanie na śniadanie koju tijekom tri sata trajanja u udarnom terminu, prema podacima Nielsen Audience Measurement, svakodnevno prati oko 485 tisuća gledatelja.
U emisiji o Hrvatskoj bile su prezentirane prirodne ljepote, kulturna baština te eno-gastronomska ponuda, a gost u emisiji je bila Agnieszka Puszczewicz, direktorica Predstavništva HTZ-a u Poljskoj.
„Gostovanje u emisiji bila je odlična prilika da pred velikim brojem gledatelja predstavim različite motive dolaska gostiju u Hrvatsku. Ne smijemo zaboraviti da je Hrvatska jedna od omiljenih ljetnih destinacija Poljaka u koju se oni uvijek rado vraćaju. Vjerujem da će poljsko tržište i tijekom ove vrlo izazovne godine imati snažan udio u ukupnim rezultatima hrvatskog turizma“, zaključila je Puszczewicz.
S tržišta Poljske je u dosadašnjem dijelu kolovoza prema eVisitoru u Hrvatskoj ostvareno oko 65.000 dolazaka i gotovo 380.000 noćenja što u odnosu na isto razdoblje lani predstavlja rast prometa od 4 posto u dolascima i 10 posto u noćenjima.
Istarsku županiju je u istom razdoblju posjetilo oko 8.900 gostiju koji su ostvarili gotovo 55.000 noćenja što predstavlja 1,4 posto porasta prometa u dolascima i 6,7 posto u noćenjima.