Priopćenja

Kampanja Thank you na 13 inozemnih tržišta

[17/09/2020]

Hrvatska turistička zajednica pokrenula je promotivnu kampanju Thank you na društvenim mrežama kojom se inozemnim turistima želi zahvaliti na odabiru Hrvatske i hrvatskih destinacija za svoja odredišta u ovoj godini, a provodi se na 13 inozemnih tržišta.

Uz Austriju, Slovačku, Italiju, Mađarsku, Belgiju, Francusku, Švedsku, Švicarsku i Veliku Britaniju, u fokusu kampanje prvenstveno su Njemačka, Slovenija, Poljska i Češka - tržišta koja su, uz domaće goste, u ovoj godini ostvarila najveći turistički promet u Hrvatskoj.

Za svako tržište ciljano su odabrani vizuali triju omiljenih destinacija koje su gosti s navedenog tržišta najviše posjećivali i turistički proizvodi u kojima su najviše uživali. Primjerice, za njemačko tržište odabrani su Medulin, Poreč i Rovinj, za tržište Velike Britanije Dubrovnik, Hvar i Split, za tržište Mađarske Crikvenica, Rovinj i Vir, dok su primjerice za tržište Poljske odabrani Omiš, Makarska i Baška Voda.

U navedenim zemljama, uz objave destinacijskih vizuala s porukom zahvale na jeziku ciljanog tržišta, organizirat će se i nagradne igre na društvenim mrežama, a dobitnici će osvojiti poklon pakete hrvatskih suvenira.

Ovom kampanjom želimo zahvaliti svim inozemnim gostima što su, unatoč propisanim epidemiološkim mjerama i protokolima putovanja, ukazali svoje povjerenje Hrvatskoj u ovoj izazovnoj i nepredvidivoj turističkoj godini. Cilj nam je ovime i dalje zadržati vidljivost Hrvatske na odabranim tržištima te svima poručiti da su dobrodošli u našu zemlju i u idućoj godini“, izjavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić, poručivši kako je u dosadašnjem dijelu godine Hrvatsku posjetilo više od sedam milijuna turista od čega gotovo šest milijuna inozemnih.

Prikaži