WTM u virtualnom izdanju
[10.11.2020.]
Hrvatska turistička ponuda i ove se godine predstavlja na jednom od najvećih svjetskih turističkih sajmova - WTM-u (World Travel Market) u Londonu, koji se ove godine, nakon 40 godina kontinuiranog fizičkog održavanja, po prvi put održava u virtualnom obliku i to od 9. do 11. studenog. Programi traju od 7 ujutro do 22 sata navečer kako bi se pokrile sve vremenske zone, a sudionici komunicirajui putem virtualnih platformi, konferencija, radionica i seminara.
Uz osnovni paket koji uključuje promociju turističke ponude na virtualnom štandu i objavu promotivnih sadržaja na WTM web stranici, Hrvatska je svoju vidljivost dodatno pozicionirala putem Premium deluxe paketa koji uključuje istaknutu vidljivost na listi suizlagača, promociju putem društvenih mreža WTM-a, bannera na web stranici WTM-a, kao i putem oglašavanja kroz sponzorirane e-mail adrese posjetitelja. Tijekom poslovnih sastanaka WTM Virtual platforma osigurava mogućnost dijeljenja posjetnica, dokumentacije, prezentacija te ostalog sadržaja potrebnog za što bolju uspješnost sastanka.
Virtualno predstavljanje Hrvatske bit će dodatno popraćeno dijelovima promotivne kampanje „Discover The Colours of Croatia" koja se već provodi na najvažnijim europskim tržištima i trajat će do sredine studenog. Time se posebno ističe naglasak na promociji turističkih proizvoda koji su u ovim tržišnim okolnostima najtraženiji, a to su prirodne ljepote, nautika, kultura i eno-gastronomija.
"Hrvatska je unatoč svim izazovima ove godine bila jedna od popularnijih turističkih destinacija. U skladu s novim trendovima orijentirali smo se na online promociju, kreativna rješenja i usluge prilagođene trenutnim okolnostima", poručila je ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac. Direktor HTZ-a Kristjan Staničić istaknuo je kako važno da, unatoč aktualnoj situaciji i restrikcijama putovanja, zadržimo prisutnost Hrvatske na našim važnim emitivnim tržištima i svima poručimo da smo sigurna, dobro pripremljena i kvalitetna turistička destinacija. "Sigurnost Hrvatske kao destinacije jedna je od najznačajnijih poruka u komunikaciji prema našim gostima, partnerima i medijima na britanskom tržištu", poručila je direktorica Predstavništva HTZ-a u Velikoj Britaniji Darija Reić.