Hibridno izdanje sajma WTM
World Travel Market (WTM), jedan od najvećih svjetskih turističkih sajmova, ove se godine održava u hibridnom izdanju - uživo od 1. do 3. studenog u Londonu, a zatim i virtualno 8. i 9. studenoga na online platformi sajma. World Travel Market (WTM), jedan od najvećih svjetskih turističkih sajmova, ove se godine održava u hibridnom izdanju - uživo od 1. do 3. studenog u Londonu, a zatim i virtualno 8. i 9. studenoga na online platformi sajma.
Hrvatska turistička ponuda predstavlja se na velikom štandu u sklopu kojeg svoju ponudu predstavlja i 16 suizlagača, među kojima su i Maistra Hospitality Group, Valamar, Aminess hotels&campsites te Uniline DMC – Croatia.
Direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić tijekom prvog dana sajma susreo se s predstavnicima najvažnijih partnera kao što su easyJet, TUI, SAGA, Jet2.com & Jet2Holidays. Sastanci su održani i sa predstavnicima Globetrotter TV-a, National Geographica te Wanderlusta.
Richard Owens, razvojni menadžer u easyJetu, naglasio je kako su u ovoj kompaniji vrlo zadovoljni postignutim rezultatima. „U ovoj smo godini ostvarili vrlo dobre rezultate te smo se tako gotovo u potpunosti vratili na trendove iz 2019. godine. Kada govorimo o Hrvatskoj, u idućoj godini planiramo povećanje kapaciteta i uvođenje novih letova, a pritom i po prvi put razmatramo uvođenje letova prema zračnim lukama Rijeka i Osijek“, izjavio je Owens, nadodavši kako su im, u kontekstu Hrvatske, zanimljiva tržišta Njemačke, Italije i Velike Britanije.
Zadovoljstvo iskazanom potražnjom za Hrvatskom u ovoj godini izrazio je i Frank Broersen iz TUI-ja, vodeće svjetske turističke grupacije. „Bilježimo povećanje bukinga od 16 posto u odnosu na 2019. godinu, a nastavak pozitivnih trendova i daljnji oporavak turističkog tržišta očekujemo i u narednoj godini. U tijeku su završne radnje i faze planiranja, pregovori s hrvatskim partnerima su u tijeku te vjerujem u zajednički dogovor koji će rezultirati još većim brojem naših kapaciteta u Hrvatskoj“, zaključio je Broersen, dok su povećanje kapaciteta prema Hrvatskoj najavili i Janice Mather te Jacob Bramley iz Jet2.com & Jet2Holidays, drugog najvećeg turoperatora te treće najveće britanske zrakoplovne kompanije koja leti iz devet baza u Britaniji na preko 70 odredišta diljem Europe.
Tijekom drugog dana sajma hrvatska se delegacija susrela s predstavnicima ABTA-e, vodeće britanske udruge putničkih agencija i turoperatora. Kako bi oporavak globalne putničke industrije bio što brži i uspješniji, predstavnici ABTA-e su tijekom sastanka naglasili važnost uzajamne suradnje svih destinacija, odnosno javnog i privatnog sektora, a također se razgovaralo i o važnosti održivog razvoja turizma, ekologije i ekonomske svijesti putnika, odnosno trendovima koji su se tijekom globalne pandemije dodatno nametnuli na britanskom tržištu.
Sastanci na temu suradnji u 2022. godini održani su i s predstavnicima Euronewsa, europskog kanala vijesti koji se emitira u više od 400 milijuna domova u 160 zemalja, ali i sa predstavnicima Lonely Planeta, globalne putničke platforme koju mjesečno posjeti više od 11 milijuna jedinstvenih korisnika, dok njihova web stranica bilježi oko 32 milijuna mjesečnih pregleda. O promotivnim projektima koji bi dodatno pozicionirali Hrvatsku kao poželjnu i prepoznatljivu turističku destinaciju razgovaralo se i sa predstavnicima Discoverya, kompanije koja u Europi upravlja kanalima Discovery Channel, Animal Planet, Discovery Science, Discovery World, Investigation Discovery, Discovery HD, Animal Planet HD, Eurosport i dr.
Dodajmo kako je u Hrvatskoj u dosadašnjem dijelu 2021. godine s britanskog tržišta ostvareno više od 230 tisuća dolazaka i oko 1,2 milijuna noćenja što u odnosu na isto razdoblje lani predstavlja rast 83 posto u dolascima i 77 posto u noćenjima.
[02/11/2021]