Plava Laguna u 2022. s jedinstvenim portfeljem
Nakon rebrendinga Plave Lagune provedenog 2018. godine Plava Laguna nastavlja s jačanjem brenda. Tako će se od 1. siječnja 2022. godine repozicionirati dosadašnji Sol i Melia objekati iz destinacije Umag u brend Plave Lagune. To znači da će od početka 2022. godine svi objekti u Umagu s predznakom Melia i Sol u nazivu, službeno poslovati pod brendom i nazivom isključivo Plava Laguna.
„Za nas je vrlo važna činjenica da u 2022. godini planiramo repozicioniranje dosadašnjih Sol i Melia objekata iz destinacije Umag u brend Plave Lagune. Tako će svi objekti u Umagu s predznakom Melia i Sol u nazivu službeno poslovati pod brendom i nazivom isključivo Plava Laguna kako bismo što više ojačali naš brend“, poručuju iz Plave Lagune.
Novi brend Plava Laguna uvela je u poslovanje 2018. godine kao dovršetak pripajanja umaškog Istraturista porečkoj Plavoj Laguni. Ovakvim spajanjem nastala je jedna od najvećih turističkih kompanija u Hrvatskoj koja upravlja s četiri resorta, Park, Plava, Zelena i Stella Maris, kao i devet kampova koji na tržištu posluju pod brendom Istracamping by Plava Laguna, u ukupnom kapacitetu od preko 16 tisuća smještajnih jedinica i dnevno može ugostiti više od 43 tisuće gostiju.
Tako će Plava Laguna u sezonu 2022. zakoračiti s jedinstvenim portfeljem što će omogućiti snažnu standardizaciju procesa i aktivnosti kao i kreiranje novih jedinstvenih Plava Laguna proizvoda i usluga, uz najviše standarde prema kojima posluje Plava Laguna. Poruke ovakvog tržišnog pozicioniranja komuniciraju da Plava Laguna pruža više od smještaja, ponosi se sretnim gostima, a vrhunsku uslugu nudi kao svoj standard.
www.plavalaguna.com