Kampanja za poticanje bookinga u Njemačkoj
Hrvatska turistička zajednica započela je s provedbom promotivnih aktivnosti na najvažnijem emitivnom tržištu za hrvatski turizam, Njemačkoj. Riječ je o „early booking“ kampanji koja će biti aktivna do kraja ožujka na najjačim booking platformama na njemačkom tržištu, kao što su Expedia.de, Urlaubspiraten.de, Weg.de i Resereporter.de.
U sklopu kampanje naglasak će biti na onim turističkim proizvodima za kojima je na njemačkom tržištu izražen najveći interes, a to su sunce i more, nautika, aktivni turizam te kultura. Dodatna posebnost ove kampanje je da se promocija Hrvatske odvija putem „landing stranica“ koje su isključivo posvećene Hrvatskoj i koje se nalaze na platformama na kojima korisnici mogu odmah bukirati smještaj, čime se pozitivno utječe na rast rezervacija tijekom predsezone.
U Hrvatskoj je u 2021. godini, prema podacima sustava eVisitor, s tržišta Njemačke ostvareno 21,2 milijuna noćenja, a čime je izjednačen rezultat iz rekordne 2019. godine.
[08/02/2022]