Hrvatska Nijemcima četvrta top destinacija
Njemački istraživački institut Forschungsgemeinschaft Urlaub und Reisen e.V. (FUR) nedavno je objavio redovno godišnje istraživanje Reiseanalyse za 2021. godinu prema kojem je Hrvatska, po prvi puta, zauzela visoko četvrto mjesto top inozemnih destinacija Nijemaca, izvijestio je Romeo Draghicchio, direktor Predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Njemačkoj.
„Rezultati ovog istraživanja pokazuju vrlo dobru poziciju naše zemlje na njemačkom turističkom tržištu. Da je tome tako potvrđuje i podatak prema kojem je Hrvatska u prošloj godini bila jedina destinacija koja je povećala svoj udio na tržištu u odnosu na 2019. godinu“, izjavio je Draghicchio, nadodavši kako se ispred Hrvatske nalaze samo Španjolska, Italija i Turska, ali uz smanjeni zaostatak, dok je Austrija zauzela peto mjesto.
Kako su istaknuli iz instituta FUR, u prošloj su godini bili vidljivi prvi znakovi oporavka industrije putovanja, što potvrđuje i 55 milijuna putovanja ostvarenih s njemačkog tržišta, a što je devet posto više nego u 2020. godini. Što se pak tiče motiva za putovanja u 2022., najviše raste interes za proizvodima sunca i mora, zabave i opuštanja, a rezultati dodatno pokazuju kako većina Nijemaca želi da njihov odmor bude ekološki održiv (47%) te društveno što prihvatljiviji (64%).
Da se Hrvatska nalazi među najpopularnijim destinacijama u Njemačkoj potvrđuje i jedan od vodećih njemačkih magazina za putovanja, GEO Saison, koji je izdanje za ožujak posvetio Hrvatskoj kao atraktivnoj i kvalitetnoj turističkoj destinaciji. Tako u sklopu magazina brojni čitatelji mogu pronaći niz konkretnih ideja i prijedloga za odmor, od Istre i Kvarnera pa sve do srednje i južne Dalmacije.
Sažetak istraživanja, objavljen na engleskom i njemačkom jeziku, može se preuzeti na stranici instituta FUR:
http://reiseanalyse.de/first-results
[16/03/2022]