Atrakcije Hrvatske u francuskim medijima
Uz jako dobre rezultate turističkog prometa, popularnost Hrvatske na francuskom tržištu potvrđuje velik broj medijskih objava o hrvatskim destinacijama. Naime, o Hrvatskoj i njenoj turističkoj ponudi izvijestili su jedni od najpopularnijih magazina posvećenih putovanjima, kao što je GEO, koji je u svom srpanjskom izdanju objavio veliku reportažu iz Hrvatske koja je rezultat putovanja novinara Sebastiana Desurmonta. Riječ je o reportaži koja obuhvaća atrakcije poput sinjske Alke, slapova Krke, Slavonije, Dugog otoka, Zagreba i brijunskog otočja.
Reportaža Hrvatska daleko od turističkih gužvi, osim prirodnih ljepota i kulturne baštine, čitateljima ovog magazina, kojih ima više od 6 milijuna, otkriva i brojne hrvatske gastronomske specijalitete.
Hrvatska je predstavljena i u sklopu emisija To je vaš vikend koja se emitira na nacionalnoj TV kući BFMTV koja u prosjeku ima 55 milijuna gledatelja mjesečno, dok je 90 minuta putopisne emisije Echappele Belles o Istri zbog velikog interesa, ponovno emitirana na nacionalnoj TV postaji France 5.
U proteklom razdoblju s ovog su tržišta organizirana brojna novinarska putovanja u organizaciji predstavništva HTZ-a u Francuskoj za najznačajnije francuske medije, ali su intenzivirane ostale PR i marketinške aktivnosti što je rezultiralo odličnom medijskom slikom Hrvatske na ovom potentnom emitivnom tržištu.
[28/07/2022]