Uspješna kampanja HTZ-a i Expedie
Rezervacije smještaja i aviokarata u vrijednosti većoj od pet milijuna dolara najbolja su potvrda uspješnosti zajedničke promotivne kampanje iza koje stoje Hrvatska turistička zajednica i Expedia, jedna od najpopularnijih travel platformi na američkom tržištu.
Kampanja se provodila od 1. srpnja do sredine listopada ove godine, a obuhvaćala je one destinacije, turističke proizvode i doživljaje za kojima je među američkim ljubiteljima putovanja iskazan najveći interes. Ostvarene rezervacije premašile su sve dosadašnje rezultate uključujući i one iz rekordne 2019. godine kada je kampanja potaknula rezervacije u vrijednosti nešto većoj od tri milijuna dolara.
„Naša zajednička kampanja s Hrvatskom turističkom zajednicom istaknula je različite hrvatske regije i destinacije, odnosno prikazala je raznolikost prekrasnih krajolika, kulture i još mnogo toga. Na taj smo način vrlo uspješno inspirirali putnike da upravo Hrvatsku razmotre kao odredište za svoje putovanje”, izjavila je Evelina Hederer, direktorica poslovnog razvoja za Expedia Group Media Solutions, nadodavši kako njihova istraživanja pokazuju da turisti sve više traže upravo nova iskustva i nove destinacije.
„Rezultate kampanje, odnosno ostvarene rezervacije prate i pokazatelji turističkog prometa. Tako je u Hrvatskoj u dosadašnjem dijelu godine s američkog tržišta ostvareno 520 tisuća dolazaka i 1,6 milijuna noćenja. Navedeno u odnosu na lani predstavlja rast od 89 posto u dolascima te 69 posto u noćenjima, dok u odnosu na 2019. navedeno predstavlja izvrsnih 91 posto rezultata u noćenjima“, zaključila je Leila Krešić Jurić, direktorica Predstavništva HTZ-a u SAD-u, nadodavši kako su Amerikanci najveći broj noćenja u ovoj godini ostvarili u Dubrovniku, Splitu, Zagrebu, Hvaru te Rovinju.
[02/11/2022]