U Londonu započeo World Travel Market
Hrvatska i ove godine predstavlja svoju turističku ponudu na sajmu World Travel Market (WTM), jednom od najvećih svjetskih turističkih sajmova koji se održava u Londonu od 7. do 9. studenog. Na sajmu je prisutna i hrvatska turistička delegacija predvođena ministricom turizma i sporta Nikolinom Brnjac te direktorom HTZ-a Kristjanom Staničićem, koji se već tijekom prvog dana sajma susreo s predstavnicima važnih partnera kao što su easyJet, Jet2.com & Jet2Holidays, SAGA, G2 i Expedia Group, a sastanak je održan i sa predstavnicima Britanskog udruženja putničkih agencija (ABTA).
Da bi maksimalno došli do izražaja i odradili kvalitetan nastup, hrvatska turistička ponuda se predstavlja u sklopu atraktivno uređenog promotivnog štanda. Uz Hrvatsku turističku zajednicu, koja je glavni izlagač i organizator nastupa, svoju ponudu u sklopu hrvatskog štanda predstavlja i 16 suizlagača među kojima su i Valamar, Maistra, , Aminess Hotels & Campsites, I.D. Riva Tours GmbH, Uniline DMC.
O mogućnostima suradnje u promociji Hrvatske te provedbi zajedničkih projekata razgovaralo se s predstavnicima vodećih turističkih platformi i medija, kao što su Travel Zoo, Euronews i National Geographic.
„Kada govorimo o turističkom sektoru na globalnoj razini, sajam WTM u Londonu predstavlja jedno od najvažnijih mjesta susreta turističke ponude i potražnje. Stoga je i prisustvo Hrvatske na ovome sajmu vrlo važno, posebice u kontekstu intenzivnih priprema za nadolazeću 2023. turističku godinu koje su u punom jeku. Povratne informacije partnera su pozitivne, vrlo su zadovoljni ostvarenim rezultatima kada su u pitanju paketi i ponude prema hrvatskim destinacijama te vjeruju u nastavak pozitivnog trenda i daljnjeg oporavka tijekom iduće godine. U tom su nam kontekstu i najavljena proširenja paket aranžmana, kao i uvođenja novih, odnosno daljnjeg jačanja postojećih aviolinija koje imaju ključnu ulogu u realizaciji turističkog prometa s britanskog tržišta“, izjavio je direktor Staničić.
„Hrvatska se na vodećem turističkom sajmu WTM London prezentira kao cjelogodišnja i autentična turistička destinacija raznolike kulturne, prirodne i gastronomske baštine. Dio je to aktivnosti kojima se pripremamo za turističku 2023. godinu. Britansko tržište jedno je od naših važnih emitivnih tržišta s kojeg smo do sada ostvarili gotovo 3,7 milijuna noćenja. Ovako dobrim turističkim brojkama zasigurno je doprinio povratak aviolinija, kao i činjenica da za Britance Hrvatska i dalje kotira kao destinacija sigurnog i ugodnog odmora. Prema posljednjem istraživanju Europske putničke komisije čak 70 posto Britanaca u sljedećih šest mjeseci zainteresirano je za putovanja, 55 posto želi putovati u neku od europskih zemalja što otvara dodatnu mogućnost za Hrvatsku, koja je šesta na listi TOP 10 zemalja za putovanje Europljana“, poručila je ministrica Brnjac.
Hrvatska delegacija će se tijekom drugog dana sajma susresti s predstavnicima TUI-ja, Road.Travela i British Airwaysa, s kojima će analizirati postignute rezultate u ovoj godini te razgovarati o mogućnostima proširenja suradnje u idućoj godini, dok će se o novim i potencijalnim projektnim suradnjama razgovarati s predstavnicima Lonley Planeta, Bloomberga, Wanderlusta te Paramounta.
U Hrvatskoj je, prema podacima sustava eVisitor, u dosadašnjem dijelu 2022. godine s britanskog tržišta ostvareno oko 725 tisuća dolazaka i gotovo 3,7 milijuna noćenja što u odnosu na isto razdoblje lani predstavlja rast veći od 200 posto, dok navedeno u odnosu na isto razdoblje 2019. godine predstavlja 80 posto rezultata. Pritom su Britanci najviše noćenja ostvarili u Dubrovačko-neretvanskoj i Splitsko-dalmatinskoj županiji, a gledano po destinacijama najpopularniji su Dubrovnik, Split, Konavle, Župa dubrovačka, Rovinj i Hvar.
[08/11/2022]