Kampanja povodom ulaska Hrvatske u Schengen
Kako bi gosti s najvažnijih emitivnih tržišta za hrvatski turizam bili informirani i upoznati s uvođenjem eura kao službene valute plaćanja u Hrvatskoj od iduće godine, Hrvatska turistička zajednica provodi informativne aktivnosti putem društvenih mreža i online kanala komuniciranja.
„Uvođenje eura imat će višestruke i pozitivne utjecaje na hrvatski turizam. Naši brojni inozemni gosti od iduće godine neće imati troškove konverzije, lakše će se snalaziti u iskazanim cijenama, a tu je i generalno gledano veća transparentnost. Pozitivni utjecaj uvođenja eura zasigurno će biti i dodatno unaprjeđenje poslovnih procesa između domaćih i inozemnih turističkih subjekata, a važan je i geopolitički kontekst te pravo Hrvatske na izravno sudjelovanje u oblikovanju i provedbi zajedničke monetarne politike na razini Europske unije“, izjavio je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice, nadodavši kako će konkurentnosti Hrvatske od iduće godine značajno pridonijeti i ulazak zemlje u schengenski prostor.
Dodajmo kako se u sklopu aktivnosti informiranja provode i dodatne aktivnosti promocije ukupne turističke ponude Hrvatske kroz isticanje brojnih turističkih proizvoda, doživljaja i aktivnosti, a koji će od iduće godine biti plativi u eurima.
Također, s prvim danima siječnja 2023. godine započinje kampanja povodom ulaska Hrvatske u Schengen, a čime će naša zemlja od iduće godine biti prometno još dostupnija destinacija.
Upravo bi ulazak Hrvatske u Schengen te uvođenje eura trebalo značajno doprinijeti daljnjoj stabilizaciji turističkog prometa i potpunom povratku na predpandemijske razine tijekom iduće godine. Naime, u dosadašnjem dijelu godine u Hrvatskoj je ostvareno 18,8 milijuna dolazaka i 104,5 milijuna noćenja što u odnosu na lani predstavlja rast u dolascima od 37 poto te u noćenjima od 25 posto, dok u odnosu na isto razdoblje 2019. navedeno predstavlja 91 posto rezultata u dolascima i 96 posto rezultata u noćenjima.
[28/12/2022]