Priznanje na New York Travel Showu
Hrvatska turistička ponuda predstavljena je na sajmu New York Travel Adventure Show održanom 28. i 29. siječnja o čijoj je uspješnoj realizaciji pristigla i dodatna potvrda: Hrvatskoj turističkoj zajednici uručeno je posebno priznanje organizatora za izvrsnost u nastupu i prezentaciji, odnosno za najkreativniji paviljon. Priznanje je dodijeljeno u kategoriji internacionalnih zemalja, čime je ovaj uspjeh još i veći, a direktoru HTZ-a uručio ga je John V. Golicz, direktor sajma New York Travel Adventure Show.
„Iskrene čestitke Leili Krešić Jurić, direktorici Predstavništva HTZ-a u New Yorku u čijoj je organizaciji i održano predstavljanje Hrvatske na ovome sajmu. Čestitke i zahvale upućujem i svim hrvatskim suizlagačima, koji su također dali svoj izniman doprinos u kvalitetnom nastupu Hrvatske te tako naš zajednički paviljon i izložbeni prostor učinili najkreativnijim, ali i najaktivnijim mjestom na sajmu“, poručio je Kristjan Staničić, direktor HTZ-a.
S obzirom da je Hrvatska bila jedina europska zemlja u statusu partnera ovogodišnjeg izdanja sajma, u New Yorku je boravila i hrvatska turistička delegacija predvođena Kristjanom Staničićem, direktorom HTZ-a, koja je ovim povodom organizirala i posebni „Hrvatski paviljon“ u sklopu kojeg je ponudu na sajmu predstavilo i 46 hrvatskih subjekata, koji su imali priliku održati i vlastite prezentacije pred najvažnijim partnerima s američkog tržišta. Sajam su obišli i Pjer Šimunović, veleposlanik RH u SAD-u te Nikica Kopačević, generalni konzul.
Tijekom prvog dana sajma je, u sklopu hrvatskog štanda, održana i poslovna radionica Sell Croatia koja je okupila više od 120 američkih putničkih agenata, u sklopu koje se predstavilo više od 50 turističkih subjekata iz Hrvatske, među kojima su turističke zajednice, hotelske grupacije, destinacijske menadžment kompanije (DMC) te charter kompanije.
Također, hrvatska je delegacija boravak u New Yorku iskoristila i za susrete s brojnim partnerima izvan sajma, pa su tako odrađeni i sastanci s predstavnicima Internove, novog partnera na tržištu koji predstavlja daleko najveći konzorcij putničkih agencija, agenata i savjetnika za putovanja u SAD-u, koji broji preko 6.000 agencija u 80 zemalja i preko 100.000 agenata. S njima se razgovaralo o mogućnostima uspostave suradnje na godišnjoj razini po uzoru na već postojeće i vrlo uspješne suradnje s udruženjima kao što su Virtuoso i Signature.
S predstavnicima turoperatora Downtown Travel, najvećim zakupcima sjedala United Airlinesa, razgovaralo se o pokretanju suradnje kroz kreaciju posebnih „tailor made“ ponuda za različite vrste američkih agenata prilagođenih različitim skupinama američkih turista.
S dugogodišnjim partnerom, aviokompanijom Turkish Airlines USA na čelu s generalnim direktorom Emre Ismailogluom razgovaralo se o mogućnostima daljnjeg povećanja turističkog prometa prema hrvatskim destinacijama, provođenju zajedničkih kampanji i evenata, ali i o uvođenju novih aviolinija za Hrvatsku s naglaskom na letove u pred i posezoni.
Predstavnici Hrvatske turističke zajednice sudjelovali su i na TravMedia eventu IMM u sklopu kojeg su održani susreti s predstavnicima medija specijaliziranih za putovanja. Tom se prilikom hrvatska delegacija susrela s novinarima i s predstavnicima medija kao što su AFAR, CN Traveler, Travel & Leisure, BBC, CNN, Wall Street Journal, s kojima se razgovaralo o mogućnostima suradnje u promociji i pozicioniranju Hrvatske na američkom tržištu.
Na sajmu su se predstavile turističke zajednice Dubrovačko-neretvanske, Splitsko-dalmatinske, Šibensko-kninske, Zadarske i Ličko-senjske županije, Kvarnera te gradova Zagreb i Pula, uz još 30-ak drugih subjekata, agencija i hotelskih grupacija iz Hrvatske. Prema službenim podacima, sajam New York Travel Adventure Show u 2022. godini posjetilo je oko 14.000 posjetitelja od kojih je oko 3.000 bilo iz segmenta putničkih agenata, turoperatora i medija.
[30/01/2023]