Priopćenja

Održana 21. sjednica Turističkog vijeća HTZ-a

Na 21 sjednici Turističkog vijeća Hrvatske turističke zajednice, održanoj 3. veljače, usvojena je Odluka o raspisivanju poziva za provedbu marketinške suradnje s organizatorima TOP događanja u 2023. godini. Riječ je o programu putem kojeg HTZ provodi marketinške suradnje i aktivnosti s organizatorima najznačajnijih događanja kulturnog, zabavnog, sportskog i drugog sadržaja, a koja doprinose turističkoj promociji i vidljivosti naše zemlje, odnosno kvaliteti ukupne hrvatske turističke ponude te koja utječu na povećanje turističkog prometa i ukupne potrošnje.

Cilj suradnje s organizatorima TOP događanja je dodatno podizanje svijesti o Hrvatskoj kao atraktivnoj turističkoj destinaciji raznovrsne turističke ponude koja je dostupna tijekom cijele godine. Poziv će uskoro biti objavljen, a za ovu je aktivnost i namjenu osiguran iznos nešto manji od 1,8 milijuna eura.

Uz navedeno, članovi Turističkog vijeća usvojili su i Odluku o raspisivanju poziva za provedbu marketinške suradnje s vrhunskim hrvatskim sportašima u 2023. godini. Putem ovog programa HTZ sa sportašima ostvaruje marketinšku i PR suradnju koja za cilj ima promociju hrvatskog turizma, kao i produkciju različitih foto, video i drugih promotivnih materijala.

Članovi Turističkog vijeća su, u domeni PR aktivnosti i aktivnosti na društvenim mrežama na 13 inozemnih tržišta, usvojili i prijedlog Odluke o odabiru agencija za izradu i implementaciju PR strategije te provođenje međunarodnih PR aktivnosti. Tako je za aktivnosti iz područja odnosa s medijima u 2023. i 2024. godini, uz mogućnost produljenja na 2025. godinu, odabrana agencija Aviareps, dok je za aktivnosti u domeni društvenih medija i digitalne komunikacije odabrana agencija MMGY Hills Balfour.

„Na današnjoj sjednici Turističkog vijeća usvojili smo važne odluke za daljnje jačanje prepoznatljivosti Hrvatske kao poželjne turističke destinacije. Sve aktivnosti usmjerit će se na promociju cjelogodišnje ponude i sadržaja kako bi turisti imali dodatne motive posjetiti Hrvatsku tijekom cijele godine. Odlukom o raspisivanju poziva za provedbu marketinške suradnje s vrhunskim hrvatskim sportašima u 2023. godini, odnosno osvajačima odličja na olimpijskim igrama, europskim i svjetskim prvenstvima te natjecateljima na značajnim međunarodnim sportskim natjecanjima, nastavljamo jačati vidljivost nacionalnog turističkog brenda upravo kroz uspjehe naših sportaša koji su prepoznatljivi u cijelom svijetu“, poručila je ministrica turizma i sporta Nikolna Brnjac koja je predsjedavala sjednicom.

Također, s obzirom da putem Natječaja za izbor i imenovanje direktora/ice predstavništva u Poljskoj, koji je bio objavljen 14. studenoga 2022. godine, nije odabran niti jedan kandidat, Turističko vijeće je danas usvojilo odluku o njegovu poništenju.

[03/02/2023]

 

Prikaži