Otvoren sajam ITB Berlin
Hrvatska turistička ponuda predstavlja se na jednom od najvažnijih svjetskih turističkih sajmova: ITB Berlin koji se ove godine održava od 7. do 9. ožujka. Sajam ITB Berlin predstavlja jedan od najvažnijih svjetskih turističkih sajmova s tradicijom od 1966. godine. Na sajmu sudjeluje oko 5.000 izlagača iz 161 zemlje svijeta uz moto „Mastering Transformation“.
Nikolina Brnjac, ministrica turizma i sporta te Kristjan Staničić, direktor HTZ-a su uz prisustvo Gordana Bakote, veleposlanika RH u SR Njemačkoj i Romea Draghicchia, direktora Predstavništva HTZ-a u Njemačkoj, održali konferenciju za njemačke medije gdje je direktor Staničić predstavio rezultate hrvatskog turizma, očekivanja od ove turističke godine, ali i brojne druge novosti, investicije i primjere dobrih održivih projekata iz hrvatskog turizma.
„Interes njemačkih medija, kao i povratne informacije naših najvažnijih partnera s kojima smo se susreli tijekom prvog dana sajma u Berlinu dodatno potvrđuju odličnu poziciju Hrvatske na nama najvažnijem turističkom tržištu – Njemačkoj. Partneri su optimistični, potražnja za putovanjima je velika te očekuju ostvarenje rekordnog prometa iz rekordne 2019. godine. Oporavak je vidljiv i kroz ponovni trend ranog bukiranja pa kroz ožujak krećemo sa posebnom kampanjom za rano bukiranje aranžmana na najvećim travel platformama u Njemačkoj poput Expedie i Weg.de“, poručio je Kristjan Staničić, direktor HTZ-a.
Među partnerima s kojima su odrađeni sastanci, odnosno s kojima se razgovaralo o očekivanim rezultatima i proširenim suradnjama u ovoj godini su Jet2.com, Jet2holidays, Eurowings, KLM i dr., dok se o dodatnim promotivnim aktivnostima i kampanjama razgovaralo s predstavnicima TripAdvisora, National Geographica, Lonely planeta, SkyScannera i dr.
„Ovo je još jedna prilika koju ćemo iskoristiti u cilju jačanja već izvrsne pozicije Hrvatske na našem najvažnijem emitivnom tržištu. Njemačka je apsolutni rekorder po broju stranih turista i u prošloj godini, a i sam početak ove godine to je također potvrdio. Ovi izvrsni rezultati nisu se dogodili slučajno – sve to plod je kontinuiranog rada, inovativnosti i konstantnog osluškivanja njemačkog tržišta kao i ciljanih promotivnih aktivnosti. U Berlinu predstavljamo svu raznolikost i autentičnost koju Hrvatska nudi tijekom cijele godine – od kvalitetne smještajne ponude, prirodne i kulturne baštine na obali i unutrašnjosti do aktivnog odmora i eno-gastronomskih užitaka“, izjavila je Nikolina Brnjac, ministrica turizma i sporta.
U sklopu hrvatskog štanda održana je i prezentacija te degustacija vrhunskih hrvatskih vina i sireva u suradnji s Hrvatskom gospodarskom komorom, a u sklopu štanda postavljena je posebna „Škrinja blaga“ s eksponatima koji prikazuju bogatu hrvatsku kulturno-povijesnu i materijalnu baštinu.
„ITB se nakon tri godine ponovno odvija u klasičnom formatu i vjerujemo kako će se upravo ovdje dodatno potvrditi dobri trendovi i najave za nadolazeću sezonu“, zaključio je Romeo Draghicchio, direktor Predstavništva HTZ-a u Njemačkoj.
[07/03/2023]