Priopćenja

Kampanja Istre s FC Bayern Münchenom

Strateška suradnja Istre s nogometnim velikanom donosi novu kampanju

Turistička zajednica Istarske županije i u 2023. godini nastavlja važno strateško partnerstvo s velikanom svjetskoga glasa - nogometnim klubom FC Bayern München. Ovaj savršeni primjer co-brendinga započeo je još 2018. godine i od tada Istra koristi velike komunikacijske i promotivne mogućnosti koje nudi ovo ključno strateško partnerstvo.  

Tako će i u ovogodišnjoj predsezini, točnije 14. ožujka, započeti posebna, targetirana, destinacijska kampanja putem nagradne igre koja će trajati do 4. travnja 2023. godine. Tijekom ova tri tjedna promocija nagradne igre odvijat će se na više promotivnih kanala strateškog partnera, i to putem:  

·       bannera na naslovnici portala i aplikacije FC Bayern Münchena
·       bannera u dva newslettera namijenjne fanovima na području cijele Njemačke
·       društvenih mreža (dvije objave na Facebooku, jedna na Instagramu i Instgram storyju za pratitelje na području Njemačke/Austrije/ Švicarske (DACH) kao i 
·       ekskluzivnog partnerskog mailinga na DACH-području;  

Ukupna tržišna vrijednost kampanje iznosi 220.000 eura. 

Za ovu je kampanju Turistička zajednica Istre priedila poseban landing page, a dodatnu snagu i sinergiju ovoj važnoj kampanji daje činjenica da joj se pridružilo pet najznačajnijih istarskih hotelijera koji sponzoriraju nagrade - pet petodnevnih boravka u hotelima 4* koji se mogu iskorisiti tijekom ovog proljeća.

Istaknimo još da statistika navedenog medijskog miksa pokazuje da web/app ima 5,6 mil. posjeta mjesečno, Facebook 57 mil. te Instagram 34 mil. pratitelja, dok se newsletter šalje na 650.000 adresa fanova i medija uz open rate od čak 42%.    

 

[11/03/2023]

Prikaži