Prezentacija Poreča kroz med i ulje
Med iz porečkog urbanog pčelinjaka i maslinovo ulje dobiveno iz maslinika na javnim gradskim površinama novi su proizvodi namijenjeni turističkoj promidžbi Poreča, prezentacijama i sudjelovanjima na sajmovima i manifestacijama.
Direktor Turističke zajednice grada Poreča Nenad Velenik predstavio je ideju da se na ovaj način lokalnim proizvodima dobivenim s javnih površina pridoda vizualni identitet i stvori priča, koju je u ovom slučaju osmislio Studio Sonda i tako doprinese promociji Poreča i jednog važnog dijela ponude koju ovaj grad nudi.
Želja je poklonom zainteresirati i pozvati na otkrivanje i upoznavanje ovih, ali i drugih autohtonih proizvoda u Poreču, a autohtono i domaće je upravo ono što danas turisti ali i domaći sve više traže i cijene. Za sada je napravljeno oko 200 boca maslinova ulja s maslina posađenih u gradskim parkovima, dvorištima ustanova i uz more, a punjenim u Agrolaguni, te 200 teglica meda iz urbanog pčelinjaka smještenog na zelenoj površini kraj naselja Mate Balote, kojeg su vrcali i punili članovi udruge Nektar.
Proizvodi sadrže i poruku - etikete za ekstra djevičansko maslinovo ulje i med poručuju da su zajednički produkt grada i njegovih ljudi. Ovi proizvodi pokazuju ljubav ljudi i grada, trud i brigu o svakom detalju, poručuju da Poreč kao destinacija i njegovi stanovnici pomno njeguju prirodu i zelenilo u gradu. Poruka je izuzetno važna te je na najbolji način to direktno ispričano kroz samu etiketu, bez skrivenih koncepata - jasno i nedvosmisleno istaknuta snažna priča koja stoji iza proizvoda.
„Nadogradnja cijele priče bit će za tri-četiri godine jer s udrugom Agro Poreč imamo posađen novi maslinik s autohtonom porečkom rosuljom i tada će ti proizvodi biti namijenjeni ovom prezentacijskom dijelu, za sajmove i manifestacije, ali i za građane. S druge strane, tu je i med iz urbanog pčelinjaka postavljen prije tri godine, u kojem smo s udrugom Nektar napravili autohtoni proizvod našeg gradskog pčelinjaka kao poklon, ali i kao poruka da djeci, građanima i gostima ukažemo koliko su pčele i med bitni za sve nas. Med je već od ranije prisutan i u našim školama, a mi ćemo to potencirati i u našim vrtićima da djeca nauče o zdravoj prehrani te našim domaćim proizvodima. Na ovaj način planiramo i prezentacije i promociju drugih naših autohtonih proizvoda“, istaknuo je gradonačelnik Grada Poreča-Parenzo Loris Peršurić.
Predsjednik udruge pčelara Nektar Ivan Kovač naveo je da je porečki urbani pčelinjak ove godine dao izuzetno puno meda te se pokazalo da ima mogućnosti za postavljanje dodatnih urbanih pčelinjaka, a očekuje ih još jedna berba uskoro i to ona meda od bršljana. U Istri ga ima i vrlo je kvalitetan, a lani je na 1. međunarodnoj konferenciji o medu održanoj u Poreču, potvrđena izvornost porečkog meda od bršljana što daje dodatne prednosti ovoj autohtonoj priči proizvoda za promidžbu. Ove jeseni održat će se i novo izdanje konferencije o medu uz Medeni mjesec i puno drugih aktivnosti.
[09/08/2023]