Odličan medijski plasman na značajnim emitivnim tržištima
Vijesti i reportaže o turističkoj ponudi Istre redovito pune stranice dnevnih novina, tjednika i magazina koji se objavljuju diljem Europe pa i svijeta, a iz ureda austrijske PR agencije ART RedaktionsTeama, dugogodišnjeg partnera Turističke zajednice Istarske županije za promociju na tržištima njemačkog govornog područja, pristigle su odlične vijesti.
Naime, u suradnji ova dva ureda realiziran je dolazak i boravak novinara koji su Istri posvetili reportažu objavljenu na četiri stranice u njemačkom časopisu Apotheken Umschau u kojoj se opisuju Pula, njezine najpoznatije znamenitosti kao što je Arena, ali i obližnje prekrasne plaže te Visualia festival koji se održava krajem rujna i grad pretvara u posebnu kulisu.
Riječ je o časopisu koji ima nakladu od gotovo 7 milijuna primjeraka, a tekst objavljen u njemu ima reklamnu vrijednost od oko 335.000 eura. Online inačica reportaže o Istri dok je njezin online doseg mnogo veći.
Uz objavu ove reportaže u Njemačkoj, istovremeno je izašao i novi, u Austriji iznimno popularan, Alpe Adria Magazin tiskan u 70.000 primjeraka. U njemu je Istra predstavljena kroz dvije velike reportaže na čak 12 stranica.
Jedan od priloga potpisuje Karin Hauenstein, inače urednica popularnog godišnjeg izdanja Istrien Magazin, a vrijednost jedne takve objavljene reportaže iznosi 72.000 eura!
Istra na top listi najukusnijih svjetskih doživljaja
„Turistička zajednica Istarske županije veliku pažnju posvećuje tržištima njemačkog govornog područja, odnosno PR aktivnostima usmjerenim prema nama poželjnim posjetiteljima s područja Austrije, Njemačke kao i njemačkog dijela Švicarske“, istaknuo je direktor Turističke zajednice Istarske županije Denis Ivošević i dodao: „Istovremeno se značajni marketinški napori ulažu u plasman vijesti i informacija iz Istre prema američkom i britanskom medijskom prostoru budući da je njihov utjecaj zapravo globalan i donosi fantastične rezultate u širenju prepoznatljivosti destinacije pa tako neprocjenjiv uspjeh predstavlja i netom objavljena top ljestvica na koju je utjecajni The Times upisao i ponudu našeg poluotoka.“
Britanski The Times, prestižni nacionalni dnevnik s velikom nakladom, svoje čitatelje uveo u najšarenije godišnje doba tekstom pod naslovom „25 of the world’s tastiest autumn food experiences“, odnosno „25 najukusnijih jesenskih gourmet doživljaja na svijetu“.
Članak je objavljen prvog dana jeseni u tiskanom izdanju ovih nacionalnih dnevnih novina koje izlazi u nakladi od 365.880 primjeraka, no istovremeno je dostupan i pretplatnicima online izdanja čiji se doseg mjeri brojkom od 37.320.000 čitatelja.
The Times je jedan od najstarijih i najutjecajnijih britanskih dnevnih listova kojeg je je Reutersov institut za novinarstvo na Sveučilištu Oxford proglasio britanskim nacionalnim novinama od najvećeg povjerenja.
Dodatno vrijedi istaknuti da, uz veliku posvećenost njemačkom emitivnom tržištu, Turistička zajednica Istre respektabilnu pažnju posvećuje i tržištu Italije gdje se na dnevnoj razini objavljuju novosti i informacije o atraktivnim turističkim sadržajima u istarskim destinacijama koje doprinose podizanju svijesti o Istri i njenoj ponudi posebno u razdoblju posezone.
[03/10/2023]