Istarski predstavnici na poslovnoj radionici u Rimu
Predstavništvo Hrvatske turističke zajednice u Italiji organiziralo je poslovnu radionicu Sell Croatia za predstavnike gospodarskih turističkih subjekata iz Hrvatske i Italije, a ovogodišnje izdanje događanja održano je 18. travnja, u prestižnom hotelu Intercontinental Ambasciatori u Rimu.
Cilj susreta bio je povezivanje talijanskih i hrvatskih profesionalaca u turizmu kroz ostvarivanje novih kontakata na tržištu s partnerima te jačanje postojećih.
Na radionici je sudjelovalo ukupno 16 turističkih subjekata iz Hrvatske, a uz hotelske tvrtke, turističke agencije, Croatia Airlines i Jadroliniju, na radionici su se predstavile i Turistička zajednice Istre, porečka hotelska kuća Plava laguna te Nacionalni park Brijuni.
Osim njih, prisutno je bilo i više od 50 talijanskih partnera, pretežito turističkih agencija iz regije Lazio i okolice. Sve nazočne pozdravio je i zaželio uspješan rad prvi tajnik u Veleposlanstvu RH u Rimu Igor Surdich, predsjednik Udruženja putničkih agencija FIAVET Lazio Stefano Corbari te u ime organizatora, direktorica Predstavništva HTZ-a u Italiji Viviana Vukelić.
Po završetku radionice organizirana je tombola na kojoj su kao dvije nagrade dodijeljena prestižna istarska ekstra djevičanska maslinova ulja uz prigodne poklone iz Istre.
Važno je naglasiti kako regija Lazio zajedno s glavnim gradom Italije broji skoro 6 milijuna stanovnika te kako ove godine iz Rima postoji značajan broj letova prema Hrvatskoj (9 letova, 5 zrakoplovnih tvrtki). Radi se o središnjem dijelu Italije iz kojeg postoje brojne mogućnosti dolaska u Hrvatsku. U ovom dijelu Italije postoji veliki broj partnera - agencija, turoperatora, cralova (odjeli u tvrtkama koji organiziraju putovanja za zaposlenike).
Bila je to izvrsna prilika za susrete i razmjenu brojnih prisutnih hrvatskih partnera s talijanskim stručnim sugovornicima. Glavni cilj bio je detaljno predstaviti različite destinacije i njihove proizvode od strane navedenih partnera.
Poslovna radionica ocijenjena je kao izuzetno uspješna, ne samo po broju hrvatskih i talijanskih sudionika, već i po kvaliteti realiziranih kontakata koji otvaraju mogućnost još snažnijeg djelovanja na talijanskom tržištu.
[22/04/2024]