Nagrada Zlatna koza - Capra d'oro

Kandidature 2019

Prijedlozi za dodjelu nagrade pojedincima

Prijedlozi za dodjelu plakete Zlatna koza - Capra d'oro u kategoriji:

(1) Prijedlog: TZ Općine Žminj
Pino Kuhar
Legenda istarske gastronomije Pino Kuhar, rodom iz Kuhari, po zanimanju kuhar, kao nastavnik kuharstva već godinama prenosi ljubav prema kuhanju na svoje učenike, a mnogi od njih su postali uspješni i priznati kuhari. Sudjelovao je na priznatim događanjima diljem Europe i na domaćem terenu kao promotor tradicionalne kuhinje. Vlasnik konobe "Puli Pineta" u rodnom Žminju priprema tradicionalna jela s puno ljubavi za svoje goste. Njegova filozofija je da se treba držati svježih i kvalitetnih lokalnih namirnica, a u kuhinji se koristi maštovitim kombinacijama sa začinskim biljem i samoniklim travama. Kuhao je za sve hrvatske predsjednike i razne poznate osobe.
Pini Kuhat inicijator je manifestacije “Makarunijada” koja se dugi niz godina organizirala u Žminju i vremenom prerasla u jednu od najposjećenijih gastro manifestacija Istre - Istarski festival pašte. Svih je dosadašnjih sedam izdanja spomenutog festivala, kojeg pohodi do 7.000 posjetitelja, aktivno sudjelovao u pripremi istarske pašte na velikoj pozornici na otvorenom. U ovoj je godini u potpunosti preuzeo kuhinju te samostalno pripremio namirnice i menije - potpuno u duhu tradicionalne istarske kuhinje, uobičajene na nekadašnjim istarskim vjenčanjima. Tako su na Festivalu pašte 2019. gosti mogli kušati njegove nezaboravne kreacije: pašta-fažol, fuže i kapuz, žgvacet od boškarina, kuhani kiseli kupus s boškarinom, raviole sa sirom, fuže s tartufima, šalšu s polusuhim mrsom, makarune s divljom rokuljom, pršutom ili kaduljom te za Žminj karakteristične makaruni sa škorupom od svježeg domaćeg kravljeg mlijeka. Ovo posljednje jelo je, upravo po njegovoj recepturi, uvršeno u fotomonografiju Hrvatske zajednice općina.
Jedno od najvećih priznanja na koju je posebno ponosan je kolajna Collegium Cocorum koju mu je 2002. godine uručila udruga F.I.C Federazione Italiana cuochi.

 

(2) Prijedlog:
Branko Kovačić
U sklopu svoje uspješne poslovne karijere na području građevinarstva, Branko Kovačić pojavljuje se 2014 godine s novim projektom na području turizma - prvim otvorenim aquaparkom sezonskog karaktera. Od tada trajnim inovativnim djelovanjem u sektoru turizma, koje upotpunjuje i obogaćuje cjelokupnu ponudu zabavnih sadržaja Istre, uspješno djeluje u sektoru zabave i razonode što dokazuje i 19 osvojenih nagrada nacionalnog i internacionalnog karaktera proteklih godina.
Kontinuirano investiranje u nove atrakcije i sadržaje, u već trećem uzastopnom investicijskom ciklusu, govori da se konstantno uvode noviteti, nove atrakcije, kako bi se posjetiteljima ponudio uistinu kvalitetan sadržaj zabave i razonode koji predstavlja motiv ponovnog dolaska za brojne posjetitelje.
Posljednja u nizu investicija podrazumijevala je uvođenje novog tobogana “Space combo”, koji je ove godine u Parizu osvojio 3 mjesto u kategoriji inovativnih tobogana, novog hidromasažnog bazena “Family pool” te ugostiteljskog objekta “Fish&More”, odnosno novih sadržaja i atrakcija što je rezultiralo i priznanjem neovisne kuće Trip Advisor i osvojenim drugim mjestom u Europi te šestim mjestom po mišljenju korisnika u kategoriji među više od 600 aquaparkova diljem svijeta.


(3) Prijedlog: Općina Kanfanar
Maria-Gracia Baćac
Maria-Gracia Baćac dobitnica je brojnih nagrada, priznanja i certifikata za svoj predan i uspješan rad na području promicanja turizma, s posebnim naglaskom na provođenje turističkih programa i projekata usklađenih s načelima društveno odgovornog poslovanja i održivog razvoja.
Maria-Gracia Baćac vlasnica je i direktorica turističke agencije M-G Express iz Brajkovići, koja ove godine obilježava 35 godina uspješne karijere u turizmu i 25 godina poslovanja vlastite agencije. Gđa. Baćac dobitnica je brojnih nagrada i priznanja koje potvrđuju značaj njezinog doprinosa turizmu Istre i Hrvatske, a među kojima valja izdvojiti nacionalne nagrade "Simply the best" koje je osvojila u kategorijima Osoba i male DMK agencije, kao i nagradu Turistički cvijet 2019., i to prvo mjesto u kategoriji malih putničkih DMK agencija Hrvatske.
Rad agencije gđe. Baćac usmjeren je na tržišta francuskih govornih područja, a u bogatoj ponudi putovanja koja njezina agencija nudi dominiraju ona na području Balkana, a prvenstveno Hrvatske. Njezin je rad također obilježen i konstantnim angažmanom oko lokalne zajednice koju se uvijek trudi uključiti u agencijske programe te tako valorizirati kulturnu i tradicijsku baštinu kraja u kojemu živi i djeluje, sukladno načelima održivog turizma.


(4) Prijedlog: Turistička zajednica grada Pule i Turistička zajednica općine Medulin
Milena Perković
Milena Perković, članica Uprave Arena Hospitality Groupe rođena je u Koprivnici, a diplomirala je na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Rijeci. Prije dolaska u Arenaturist bila je zaposlena u Istarskoj banci Pula i u Zavodu za zapošljavanje Istre. U Arenaturistu se zaposlila 1986. godine na radnom mjestu direktora Sektora za plan, ekonomiku i organizaciju, a nakon toga postaje zamjenica Generalnog direktora Arenaturista. Za člana Uprave Arenaturista imenovana je 1994. godine.

Arenaturist:
1986. - 1992. direktorica Sektora Plan, ekonomika i organizacija
1992. - 1994. zamjenica Generalnog direktora
1994. - 2007. članica Uprave
2008. - 2015. izvršna direktorica

Arena Hospitality Group:
2016. članica Uprave,
2017. vodi proces javne ponude dionica kao prve hotelske kompanije
2018. vodi proces prelaska u Vodeće tržište Zagrebačke burze
2020. odlazi iz Arena Hospitality Grupe u zaluženo umirovljenje

Članica je Sabora HTZ-a, Turističkog vijeća TZ Istarske županije, TZ-a Pule i Medulina, HGK Istre te strukovnih udruga u hotelijerstvu. U njezinom profesionalnom djelovanju neizostavna je i podrška radu lokalnoj zajednici, neprofitnim i humanitarnim udrugama i organizacijama.
U svim procesima koji su AHG doveli do današnje pozicije dinamične međunarodne hotelske grupacije, Istru u najturističkiju regiju, a koje su pratile promjene vlasništva, ali i veće društvene, državne i kulturne promjene, posljednje 33 godine ne bi bile moguće bez Milenine kontinuirane posvećenosti i stručnosti u svakodnevnom radu.
HGK i Udruga poslovnih žena KRUG 2018. godine Mileni su dodijelili priznanje za menadžericu godine.
Kroz svoj rad u poduzeću, ali i sudjelovanju u zajednici pokazala je iznimnu ljudsku stranu koja je obilježila ove godine rada, suradnje. Bila je pouzdan mentor koji je rado prenosio svoje znanje te svojom politikom otvorenih vrata bila je podrška svima u kompaniji, ali i u zajednici, posebice u teškim privatnim situacijama djelatnika.


(5) Prijedlog: Zračna luka Pula
Svemir Radmilo
Unatoč velikom broju zračnih luka i stranih tržišta koje se natječu za svakog putnika (konkurencija nikad nije bila veća), direktor Zračne luke Pula Svemir Radmilo krenuo je, zajedno s Turističkom zajednicom Istarske županije, u projekt brendiranja Istre kao važne avio destinacije, otvaranje novih linija izvan glavne sezone u svrhu produljenje iste i podizanju kvalitete usluga koje pruža zračna luka.
U 2013. godini dolaskom na čelno mjesto pulske zračne luke promet putnika iznosio je 360.556 putnika, a ta je brojka na jučerašnji dan bila 775.530 putnika. U tom su periodu uvedene značajne nove linije: 2014. dvije, 2015 tri, 2016. šest, 2017. devet, 2018. dvanaest, te 2019. šest novih linija. Kroz taj je period svečano obilježeno 400.000 putnika, pa 500.000 putnika, pa 600.000 putnika, 700.000 putnika i na koncu povijesni rekord putnika u Zračnoj luci Pula kroz period jedne godine, a to je 701.371 putnik. Zračna luka Pula je 2017. godine proslavila 50 godina od prvog komercijalnog leta i tom je prigodom organiziran Dan otvorenih vrata, s ciljem upoznavanja lokalnog stanovništva s ogromnim potencijalom kojeg međunarodna zračna luka nosi na vlastitom terenu.
Svake godine značajna su ulaganja u infrastrukturu, od sanacije uzletno sletne staze, proširenja parkirališta za osobna vozila, ulaganja u zaštitu i sigurnost, kontinuirano povećanje kvalitete pruženih usluga. Kao hvalevrijedan projekt u 2019. godini ističe se uspostava vlastitog shuttle prijevoza prema gradu Puli koji jeputnicima na raspolaganju uz klasične vidove prijevoza kao što se rent a car ili taksi prijevoz.
Kako bi se omogućio daljnji razvoj u glavnoj sezoni i produljenje iste, potrebno je izvršiti i infrastrukturne promjene same zračne luke, čiji trenutni kapaciteti nisu prilagođeni za veći broj putnika, stoga će se u zimskom periodu krenuti u proširenje te povećanje broja izlazaka prema zrakoplovima, s postojećih četiri na šest tzv. gateova.
Svojim sudjelovanjem na svim značajnijim turističkim sajmovima i kongresima, posebice onih namijenjenih zračnom prometu, stvorio je veliki broj potencijalnih poslovnih partnera koji su prepoznali ili će prepoznati Zračnu luku Pula kao partnera za dugoročnu suradnju.

Prikaži