Kandidature 2021
Vizualne komunikacije
Prijedlozi za dodjelu plakete Zlatna koza - Capra d'oro u kategoriji:
(1) Pogled s oblaka: Rovinj-Rovigno
[Filip Peternel]
Dvojezična fotomonografija Rovinja "Pogled s oblaka" sa snimkama iz zraka (2017. - 2019.) tiskana je 2020. godine. Umjetnički autor knjige (foto, copywrite, dizajn) prezentira fotomonografiju ovim riječima: Uza sam pogled na Rovinj i vedutu, stavljam naglasak na rovinjski arhipelag. Dugogodišnje iskustvo i želju snimanja rovinjskog arhipelaga (misao i ideja datira iz 2009.) potaknule su nove tehnologije (dron) te sam se upustio u projekt koji je obuhvatio mnogo nepoznanica. Uz dugoročno istraživanje povijesti i planiranja, projekt je dobio smisao i svoj početak, 2016. godine. Sam projekt je popunio često istican, a nikada vizualno prikazan i oživljen, rovinjski arhipelag, kao jedan od važnijih čimbenika u promicanju i razvoju Rovinja kao morske i pomorske turističke destinacije. Cilj projekta je, uz same vedute Rovinja, dati otocima mjesto koje im pripada u promociji njegovih ljepota. Rezultat prikaza rovinjskih otoka kroz pogled iz zraka usmjeren je ka neizostavnoj i nedovoljno iskorištenoj sastavnici sveukupne promocije.
Fotomonografija: Pogled s oblaka [pdf]
(2) Promotivni video Central Istria - Dare to explore
[TZ središnje Istre / Level 52]
U izazovnim vremenima za hrvatski turizam, središnja Istra s promotivnim videom "Dare to explore“ kroz drugačiji pristup, u formi storytellinga, želi privući pažnju posjetitelja. Sa svojim brojnim posebnostima, koje su i dalje za mnoge "neotkrivene", poput čarobnih krajolika, povijesnih i prirodnih ljepota, autohtonih proizvoda i okusima tradicije, video prikazuje čarobnu istarsku zemlju i oživljava čarobna stvorenja sa skrivenih i neobičnih mjesta. Spaja atraktivne lokacije sa zanimljivim likovima poput vila, vještica, travara, ali i autentičnih stanovnika koji marljivo rade na svojim poljima i žive u skladu s prirodom. Različite priče spojene su kroz film jedinstvenom naracijom te originalnom glazbom. Prikazom poznatih, ali i skrivenih vizura Pazina te općina Lupoglav, Cerovlje, Karojba, Sv. Petar u Šumi, Sv. Lovreč, Tinjan, Gračišće i Pićan, promotivni film poziva gledatelje da istraže srce Istre. U produkciji je sudjelovalo više od 30 članova filmske ekipe i statista s područja Istarske županije, sve je realizirala ekipa Levela 52, a film je osvojio i pozamašan broj nagrada.
Nagrade [pdf]
YouTube: Dare to Explore
(3) Prezentacija Grand Park Hotela Rovinj kroz pet tematskih videa
[Maistra Hospitality Group]
Maistrina posljednja i ujedno najveća investicija - Grand Park Hotel Rovinj, prikazana je kroz pet tematskih video uratka koji predstavljaju pet unique selling points hotela: Experiences, Wellness and Spa, Gourmet, Destination i Hotel Ambiance. Glavni lajtmotiv je osobno, intimno iskustvo protagonista, odnosno para koji predstavlja goste hotela, a koji je dodatno naglašen kombinacijom različitih metoda i trenutaka pripovijedanja, pozadinskom glazbom te toplijim tonalitetom vizualnog prikaza. To iskustvo isprepleteno je doživljajem ne samo hotela već i destinacija Rovinj i Istra koje su prikazane kao odredište za moderne i sofisticirane putnike u potrazi za jedinstvenim iskustvom. Promocija putem ovih videa rađena je putem You Tube kanala, društvenih mreža (Facebook i Instagram), digitalnih kanala unutar hotela te na prezentacijama tvrtke prema luxury travel agentima iz Europe, Azije i US-a s težištem na prodaju i promociju Grand Parka te destinacije.
YouTube: Grand Park Hotel Rovinj - Experiences
Wellness and Spa
Gourmet
Destination
Hotel Ambiance
(4) Video film Kabola u jesen
[Josip Ružić, Rose-art video produkcija]
Video film inspiriran je jesenjim bojama na imanju i vinogradima vinske kuća Kabola u Momjanu.
Video film Kabola: Organic by nature since 1891 I Unique wines
YouTube: Winery Kabola
(5) Video filmovi Parenzana
[Josip i Terezija Ružić, Rose-art video produkcija / Naručitelj: Upravni odjel za turizam Istarske županije]
Riječ je o 12 kratkih video spotova realiziranih u svrhu promocije biciklističko pješačke trase Parenzane na društvenim mrežama.
Parenzana
(6) Fotomonografija Općine Medulin
[Igor Zirojević & StudioLab / TZ Općine Medulin, Općina Medulin, JU Kamenjak]
Ova jedinstvena fotomonografija kroz vrhunske fotografije i zanimljive tekstove istovremeno naglašava ono najbitnije i najreprezentativnije, ali i otkriva ono manje vidljivo i znano o općini Medulin. Fotografijama se kroz prepoznatljiv stil i fotografski potpis Igora Zirojevića ističu prirodne i kulturne ljepote, arhitektura, ambijenti i prostori na području općine Medulin te se, u kombinaciji s informativnim i zanimljivim tekstovima, predstavljaju posebnosti općine i svih njenih naselja. Fotograf je, u želji da se naselja općine Medulin zabilježe i predstave čitatelju i mimo turističke sezone, objektivom svojega foto-aparata, uvijek tražeći ili čekajući idealan trenutak za fotografiju svakog odabranog motiva, bilježio mirnije kadrove ne ulazeći sasvim u intimu trenutka i motiva. Tekstovi daju povijesnu kronologiju te općinu Medulin i njene posebnosti predstavljaju i u cjelinama koje prate danas najznačajnije segmente života i gospodarstva. Tiskana na 240 stranica, na tri jezika, fotomonografija prikazuje destinaciju poželjnu za život, ali i odmor.
Fotomonografija Općine Medulin (str. 1-18/40 MB) [pdf]
(7) PLACES by Valamar
[Valamar Riviera / Studio Sonda]
[PLACES] by Valamar novi je Valamarov koncept hotela za moderne putnike, inspiriran mediteranskim načinom života. [PLACES] svojim gostima nudi vibrantan odmor prožet zabavom, ali i slobodom odabira na svakom koraku pa tako uslugu maksimalno mogu prilagoditi svojim potrebama. Vizualna komunikacija branda [PLACES] by Valamar je moderna, mladenačka, slobodna, opuštena, razigrana, koloritna, uočljiva, primjetljiva, otvoreno koristi i kombinira vizualne elemente mediteranskog okruženja ističući lokalne specifičnosti i zanimljivosti čime pripomaže očuvanju i razvoju destinacije. [PLACES] by Valamar brand predstavlja koncept u kojemu gost može puno toga naučiti o destinaciji, iz kojega izlazi bogatiji iskustvima, a pritom se odlično zabavlja.
Vizualna komunikacija brenda [pdf]
www.valamar.com/hr/brand/places
(8) Priče s pogledom
[TZ Općine Fažana]
Destinacijski projekt Turističke zajednice Fažane nastao je s ciljem očuvanja i valorizacije autentičnosti te stvaranja turizma doživljaja. Nedostatkom muzejskog prostora, ambijentalnim uređenjem, odnosno urbanom infrastrukturom na suvremeni način ispričana je kulturno-povijesna, socijalna i prirodno-krajobrazna priča Fažane. To nisu samo obične klupe i interpretacijske ploče. Inspirirane su događanjima i osobama 2.000 godina duge povijesti, autorski su oblikovane, donose i audio-vizualne te svjetlosne efekte, a u funkciji pješačko-biciklističkih staza povećale su dostupnost atrakcija i sadržaja i postale jedinstvenim pozornicama tematskih događanja. Parku sardela, Rimskoj stazi Vasianum, Stazi dobrih vibracija ove je godine pridružena Šetnica Antonija Smareglie. Osam autorskih klupa pod umjetničkim konceptom Gorke Ostojić Cvajner temelje se na opernom opusu osam opera Maestra koji je neka od svojih svjetski izvođenih djela skladao upravo na ovom dijelu obale za vrijeme svog boravka u Fažani.
infofazana.hr/lifestyle/price-s-pogledom
Spot Priče s pogledom
(9) Pula+breathe life
[TZ Grada Pule]
Projekt Pula+breathe life se sastoji od tri promotivne kampanje: pula+freedom, pula+experience, pula+energy. Sve tri kampanje osmišljene su za društvene mreže Facebook i Instagram te su realizirane u razdoblju od 5. travnja do 12. rujna 2021. godine. Kampanje su osmišljene u suradnji s Arena Hospitality Groupom i Unilineom, a provodile su se na navedenim društvenim mrežama Turističke zajednice grada Pule. Pula+freedom je prva kampanja kojom se željelo skrenuti pažnju na osjećaj zatvorenosti koji je stvorila korona tj. pozvati sve u Pulu da se osjećaju slobodni, da udahnu život, druže se i kreću neometano. Pula+experience pozivala je na doživljaj novih iskustava, aktivnosti, evenata i sl. Pula+energy bila je usmjerena na proizvod sunce i more, pozivajući na punjenje baterija kroz događanja, prirodu i gourmet.
YouTube: Pula plus
pula+freedom
pula+experience
pula+gastro