Top news

Istarska promotivna kampanja u Ljubljani

 

Rovinj
Ove godine Istra očekuje veliki broj slovenskih turista, pa je u Ljubljani pokrenuta velika promotivna kampanja. Pedesetak billboarda i city lightova krase frekventne lokacije u gradu novim vizualima i sloganom: Life as it should be - Življenje kot bi moralo biti...

S obzirom da Slovenija predstavlja drugo najjače tržište u Istri, Turistička zajednica Istarske županije je u glavnom gradu željela predstaviti novo strateško partnerstvo sa svjetski poznatim klubom FC Bayern Münchenom, a time i nove atraktivne vizuale na kojima su prikazani snimljeni Bayernovi igrači koji su interpolirani na važnim, odnosno 'iconic' pozicijama u Istri.


Nova nagrada producentskoj kući OTPYM za film o Istri

Rukometni spektakl u Istri: Poreč među domaćinima Svjetskog prvenstva

Održana dodjela nagrada Zlatna koza - Capra d'oro 2024

Film američke producentice Michaele Guzy osvojio srebro u Johannesburgu

Spektakularni dočeci diljem Istre u kojima ćete uživati vi, ali i vaši ljubimci

Sve je spremno za prvi Advent u Areni: čarolija počinje 6. prosinca

Malvasia Istriana: Jedinstvena večer Italije, Slovenije i Hrvatske u Amsterdamu

Der Feinschmecker: Istra predstavila svoje gastronomske izvrsnosti

Premijerni nastup na Decanter Fine Wine Encounteru u Londonu

Prikaži