Top news

Istra na šest njemačkih naslovnica istovremeno

Istarski medijski hat-trick na njemačkom tržištu 

Iz Austrije nam pristiže vrlo zanimljiva i nadasve odlična vijest. Na kioscima diljem Austrije Istra se pojavila istovremeno na naslovnicama čak šest magazina!

ADAC Reisemagazin, Alpe Adria Magazin, DUMONT, DER FEINSCHMECKER, MERIAN prestižni su turistički i lifestyle magazini koji su svojim čitateljima u predsezoni predstavili Istru kao blisku i atraktivnu destinaciju, pružajući im pregršt informacija te savjeta za putovanje i boravak na najvećem hrvatskom poluotoku - njihovom najbližem Mediteranu.

Ovu već “fantastičnu petorku” dodatno je zaokružilo subotnje izdanje utjecajnog KURIER Freizeita u kojem je popularni tjedni prilog Istri posvetio i naslovnicu i reportažu na punih osam stranica. U ovom utjecajnom austrijskom dnevniku s najvećom nakladom, čije brojke dosežu 250.000 primjeraka, cijena oglasa preko cijele jedne stranice iznosi i vrtoglavih 14.600 eura.

„Istra je danas svjetski turistički brend što potvrđuju česte i brojne reportaže i novinarski napisi u uglednim svjetskim medijima, čime se svakako neizmjerno ponosimo. Kada se u jednom danu na kiosku pojavi čak šest magazina u Austriji i Njemačkoj koji donose priče o ljepotama naše regije, to je povijesni uspjeh!”, izjavio je povodom nesvakidašnje novosti istarski župan Boris Miletić.

“Istra je i lani, usprkos pandemiji, ostvarila najbolje turističke rezultate u državi, a prema dosadašnjim pokazateljima, ova će sezona biti iznad svih očekivanja, što znači da smo prepoznati kao sigurna i poželjna turistička destinacija. Važno je naglasiti i da nam se turizam nije dogodio slučajno, već smo u njega promišljeno i sustavno ulagali i razvijali ga, bilo da govorimo o turističkoj infrastrukturi, eno-gastronomiji, manifestacijama i atrakcijama, očuvanju i promociji prirodne i kulturne baštine ili pak, razvoju selektivnih oblika turizma. U tome smjeru ćemo i dalje nastaviti, a naglasak će prvenstveno biti na ekološki održivom turizmu. Koristim priliku da zahvalim cijelom turističkom sektoru i povezanim djelatnostima i svima koji su u protekla više od dva desetljeća doprinijeli zajedničkom uspjehu“, istaknuo je župan Miletić.

“Ovo je uistinu jedna i više nego fantastična vijest na samome početku glavne sezone. Jer uza sav trud i ulaganja u marketinške aktivnosti koje provodimo tijekom cijele godine, a posebno u zimskim mjesecima i periodu predsezone, ovakav efekt možemo slobodno nazvati “hat-trickom” istarske turističke utakmice - zapravo dvostruki! To je zgoditak o kakvom nismo ni sanjali, jednostavno, dogodio se trenutak u kojem se sve poklopilo”, izjavio je direktor županijske turističke zajednice Denis Ivošević. “Promocija koju je ovim putem ostvario naš poluotok nemjerljiva je.”

"Ni Toskana, ni Pijemont, niti Južni Tirol, a ni Azurna obala - nego Istra", oduševljeno je zaključio svoju poruku direktor ART Redaktionsteama Dr. Wolfgang Neuhuber, uz jedinstvenu fotografiju šest naslovnica snimljenih u subotu 19. lipnja, na jednom novinskom kiosku u Beču.

[21/06/2021]


Njemački chef Jan Hartwig, nositelj tri MICHELINOVE zvjezdice, boravi u Istri

ATP Plava Laguna Croatia Open u Umagu od 19. do 27. srpnja

Decanter 2024 Winners Showcase by Vinistra

Upozorenje na toplinske valove

Istra ponovno proglašena najboljom svjetskom maslinarskom regijom

Petu godinu zaredom Istra je najbolja ekstra djevičanska maslinarska regija svijeta

Otkrijte Istru biciklom i vlakom kroz ICARUS

Wine day ponovno otvara vrata vinskih podruma

Istra sedmi put najbolja svjetska regija djevičanskog ulja

Prikaži