Top news

Novi Istrien Magazin i zanimljive PR aktivnosti

Turistička promocija Istre na tržištima njemačkog govornog područja: od posebnih publikacija do strateških partnerstva

Turistička zajednica Istarske županije tijekom godina je realizirala značajan broj iznimno popularnih naslova namijenjenih turističkoj promociji, među kojima je i Istrien Magazin, publikacija koja se objavljuje na njemačkom jeziku, a izlazi u suradnji TZ-a, agencije KG Media i A.R.T. RedaktionsTeama. Riječ je o reviji na 52 stranice namijenjenoj prvenstveno promociji Istre na turističkim sajmovima koji se održavaju u Austriji, Njemačkoj, Švicarskoj i dijelu Italije, potom za posebne prezentacije Turističke zajednice Istre i njezinih partnera te u sklopu organizacije studijskih putovanja i suradnje s novinarima njemačkog govornog područja. Dio izdanja dijeli se i na području Istre, kao posebno targetirani promotivni materijal koji predstavlja najbolje od Istre. Istrien magazin 2023 moguće je dobiti na info punktovima istarskih turističkih zajednica, ponajboljih restorana, uljara i vinarija.

Uz najatraktivniju istarsku turističku ponudu kroz članke, reportaže, intervjue i savjete za turiste, magazin svake godine predstavlja i novitete u destinaciji: od hotela, kampova i ponajboljih istarskih vila pa do vrhunskih restorana, vinarija, uljara, muzeja, marina i posebno značajnih evenata. Važan dio posvećen je i očuvanju zelenila poluotoka i Jadranskog mora, uključenosti u sustav e-mobilnosti, obnovljivim izvorima energije - jednom riječju svemu što čini sastavni dio održivog i odgovornog razvoja. Ovaj je promotivni materijal posvećen i prilagođen onome što gosti s njemačkog govornog područja najviše cijene u Istri: uređen i čist okoliš, gourmet ponuda te outdoor aktivnosti.

Nakon 20 godina postojanja Istrien Magazin je izvrsno prihvaćen od strane gostiju i ima svoju vjernu publiku koja svake godine s veseljem očekuje novosti iz njima omiljene destinacije te se čitatelji nerijetko predbilježe i po šest mjeseci unaprijed za novo izdanje. Novim pak čitateljima postaje važan savjetnik u planiranju godišnjih odmora pa je tako postao vrlo važan marketinški instrument.

Turistička zajednica Istarske županije veliku pažnju posvećuje tržištima njemačkog govornog područja. Kroz više različitih kanala komunikacije i promocije, sinergijskim učinkom pokriva sve razine nama poželjnih gostiju s područja Njemačke, Austrije i njemačkog dijela Švicarske.

Pored značajne izdavačke djelatnosti putem spomenutog Istrien magazina, županijska Turistička zajednica također svake godine, u suradnji s drugim partnerima, publicira Lust auf Kroatien, zatim specijalna izdanja prestižnih naslova kao što su Merian, Der FeinschmeckerTime Out Istria te velik broj reportaža, objava i članaka u svim važnijim dnevnim i mjesečnim publikacijama u online i tiskanim izdanjima.

U drugom važnom dijelu aktivnosti su svakako odnosi s javnošću. Istarski TZ u suradnji s ART RedaktionsTeamom, koji pokriva navedena tri tržišta, svake godine u Istru dovede više od 100 novinara, influencera, glavnih urednika i specijalista iz sektora turizma koji s njihovim vrijednim objavama dostižu medijsku vrijednosti od preko 5 milijuna eura.

Denis Ivošević, direktor Turističke zajednice Istarske županije, dodatno ističe strateška partnerstva sklopljena s ponajboljim njemačkim brendovima, a koji svoje sjedište imaju u Münchenu: „Umrežavanjem promotivnih aktivnosti želimo iskoristiti reputaciju naših strateških partnera - to su FC Bayern München, BMW i CUBE - njihovu prepoznatljivost i kvalitetu na način da se identifikacija i valorizacija velikih i poznatih brendova povezuje s Istrom i na taj način ugradi i dio njihove reputacije i prepoznatljivosti u brend ISTRA.“

„Kada svemu pridodamo obimnu kampanju udruženog oglašavanja sa sustavom lokalnih turističkih zajednica te još značajniju kampanju u avio prijevozu, gdje njemačko tržište drži stabilnu drugu poziciju odmah iza UK tržišta, postaje jasna izrazita posvećenost prema njemačkom i austrijskom tržištu koja zajedno dostižu udio od 50% svih realiziranih noćenja, odnosno Njemačka 38% i Austrija 12,5%“, naglasio je Ivošević.

O povećanom prometu njemačkog tržišta najbolje govori podatak da je Njemačka u 2015. godini realizirala 7,2 mil. noćenja, u 2019. godini 8,7 mil. noćenja, a u 2022. godini ogromnih 11,1 mil. noćenja.

»» Prelistajte naše brošure

 


Njemački chef Jan Hartwig, nositelj tri MICHELINOVE zvjezdice, boravi u Istri

ATP Plava Laguna Croatia Open u Umagu od 19. do 27. srpnja

Decanter 2024 Winners Showcase by Vinistra

Upozorenje na toplinske valove

Istra ponovno proglašena najboljom svjetskom maslinarskom regijom

Petu godinu zaredom Istra je najbolja ekstra djevičanska maslinarska regija svijeta

Otkrijte Istru biciklom i vlakom kroz ICARUS

Wine day ponovno otvara vrata vinskih podruma

Istra sedmi put najbolja svjetska regija djevičanskog ulja

Prikaži