Top news

TZ Istre nastavlja strateško partnerstvo s nogometnim velikanom

Turistička zajednica Istarske županije nastavlja s važnim strateškim partnerstvom, velikanom svjetskoga glasa - nogometnim klubom FC Bayern München koji, u narednom trogodišnjem razdoblju, planira aktivnosti, projekte i promotivne kampanje. Slijedom toga, u Rovinju je upravo završen tradicionalni trodnevni godišnji Partner Summit 2024 koji je organizirala Turistička zajednica Istarske županije u suradnji s Upravom legendarnog kluba.

Radi se o najvećem ovogodišnjem eventu koji se održao se od 10. do 12. lipnja u hotelu Lone, gdje je prisustvovalo gotovo stotinjak članova, što iz uprave i menedžmenta FCBM, ali isto tako i predstavnika menedžerske razine njihovih slavnih sponzora, odnosno pokrovitelja - Allianz, Adidas, Audi, Qatar Airways, Coca Cola, Miele...

Godišnji Partner Summit je zapravo spoj radnog i ležernog iskustva. U prvom dijelu Partner Summita bili su uključeni team buildinzi, rasprave o strateškim partnerstvima i mogućnostima nadogradnje, kao i razvoj novih projekata, dok su u drugom dijelu sudionici upoznali destinaciju Istru s obzirom na to da je regija također strateški partner. Prilikom prezentacije destinacije, uvaženi gosti imali su priliku pobliže upoznati i istarsku gastronomiju, iskusiti aktivnosti poput kayaka, vožnje klasičnim i e-biciklima, vožnje brodom itd.

Odjek s netom održanog Summita je izvanredan, a svi istarski subjekti koji su bili uključeni u projekt dali su svoj maksimum te učinili sve da partnerima ovaj događaj ostane u trajnom sjećanju. Neki od gostiju su po prvi puta boravili u Istri i Hrvatskoj, a određeni broj njih već su rezervirali svoj godišnji odmor u Istri.

Prilikom svog obraćanja na otvaranju Partner Summita, direktor TZ Istarske županije Denis Ivošević istaknuo je da Istra sve više investira i bazira svoj razvoj temeljen na održivosti i odgovornosti te je u tom kontekstu kratko iznio nekoliko ključnih informacija o projektu „Istra Antioxy Region“. Također je naglasio da se Istra trudi podignuti razinu kvalitete servisa i usluga prema gostima više platežne moći navodeći primjer nedavno lansiranog proizvoda „Helifly Istria“.

Ovaj uhodani i jedinstveni primjer co-brendinga započeo je još 2018. godine i od tada Istra koristi velike komunikacijske i promotivne mogućnosti, koje navedeno ključno strateško partnerstvo nudi. Tako je u zimskom periodu realizirana zajednička targetirana medijska kampanja u vrijednosti od 220.000 eura, a mediji oglašavanja su bili društveni profili FCBM na kojima imaju nevjerojatnih 126 milijuna pratitelja.

Pored navedenog, na svim prvenstvenim utakmicama koje su se odigravale na kultnoj Allianz Areni u Münchenu prikazivao se promocijski film Istre u svim VIP loungeovima Arene - njih ukupno 120.

Malo je reći da je suradnja između Istre i FCBM iznjedrila nevjerojatne rezultate te da se Istra tako idealno predstavlja na njemačkom tržištu, ponajviše u high-end segmentu, što je opipljivo i po rastućem broju takvih gostiju koji pristižu na naš Poluotok.

Opširnije o suradnji Istre i nogometnog velikana možete doznati na našim stranicama
» Strateško partnerstvo s FC Bayern Münchenom


Njemački chef Jan Hartwig, nositelj tri MICHELINOVE zvjezdice, boravi u Istri

ATP Plava Laguna Croatia Open u Umagu od 19. do 27. srpnja

Decanter 2024 Winners Showcase by Vinistra

Upozorenje na toplinske valove

Istra ponovno proglašena najboljom svjetskom maslinarskom regijom

Petu godinu zaredom Istra je najbolja ekstra djevičanska maslinarska regija svijeta

Otkrijte Istru biciklom i vlakom kroz ICARUS

Wine day ponovno otvara vrata vinskih podruma

Istra sedmi put najbolja svjetska regija djevičanskog ulja

Prikaži