Nagrada Zlatna koza - Capra d'oro

Kandidature 2024

Vizualne komunikacije

Prijedlozi za dodjelu nagrade Zlatna koza - Capra d'oro u kategoriji Vizualne komunikacije:


Women in Sailing

[Mare lingua]
Petra Kliba Sailing je projekt predvođen pulskom jedriličarkom Petrom Kliba, koja je s 19 godina oplovila svijet u regati i već onda pokazala da može biti motiv drugim ženama diljem svijeta. Projekt je namijenjen ženama koje žele naučiti jedriti i iskušati se na regatama u Hrvatskoj i šire. U svojoj prvoj godini projekt je okupio 12 sudionica iz osam različitih europskih zemalja. Neke su tek učile prve jedriličarske korake uz Petru, dok su neke svojim znanjem uvelike pridonijele na regatama na kojima su sudjelovale. Među njima vrijedi istaknuti Off-shore Europsko prvenstvo za dvojce, gdje su kao jedini ženski tim zauzele 8. mjesto u grupi, a tu je i tršćanska Barcolana na kojoj su u 2023. godini osvojile nagradu „Rosa nei venti” za najbrži ženski tim. Projekt se nastavlja u 2025. godini novim projektima posvećenim ženama među kojima je i Svjetsko off-shore prvenstvu za dvojce.
»» petraklibasailing.com
»» Opširnije o projektu Petra Kliba Sailing [pdf]


Svetvinčenat: Bezvremenska emocija - Timeless emotion
[TZ Svetvinčenat i Studio11]
Novi promotivni film Svetvinčenta, objavljen na hrvatskom i engleskom jeziku, poziva na nezaboravno putovanje kroz vrijeme i emocije. Ovaj pitoreskni gradić očarava bogatom poviješću, kulturnom baštinom, prelijepim krajolicima i neopisivom atmosferom. Gledatelji kroz film mogu upoznati ponudu ove male, no sadržajem bogate destinacije, u društvu viteza! Uz impozantni kaštel Morosini Grimani, autentičnu gourmet ponudu i outdoor aktivnosti, film predstavlja posebnosti mjesta kao što su srednjovjekovni tematski park Sanc. Michael i nezaobilazni Srednjovjekovni festival. No, Bezvremenska emocija nije samo putovanje kroz prošlost, već i poziv na istraživanje unutarnjih emocija koje oživljavaju svaki kutak ovog predivnog gradića, slaveći njegovu ljepotu uz poziv putnicima da se prepuste magiji Istre i otkriju autentičnost i dušu ove jedinstvene destinacije. Na filmu je sudjelovalo preko 40 lokalnih statista uz izuzetnu suradnju s lokalnim ugostiteljima, biciklističkim i konjičkim klubom koji su nesebično pomogli u realizaciji.
»» Spot Svetvinčenat - Timeless Emotion


Središnja Istra u svako doba godine
Central Istria All Seasons
[TZ Središnje Istre]
Vizualne komunikacije su jedan od ključnih elemenata za izbor destinacije te TZ Središnje Istre kontinuirano razvija nove projekte u tom području. Pomoću fotografija, videa i brošura želi se istaknuti ponuda središnje Istre u svako godišnje doba. Upravo iz tog razloga, u navedenim je materijalima namjera bila dati naglasak na ponudu središnje Istre po godišnjim dobima, kako bi gosti mogli iskusiti najbolje što im pojedino godišnje doba može pružiti. U sklopu projekta „Središnja Istra u svako doba godine“ izrađen je promotivni film s ciljem privlačenja posjetitelja koji traže jedinstvena iskustva u prirodi i kulturi, prikazujući središnju Istru kao destinaciju za cjelogodišnji odmor. Izrađene su i brošure na šest jezika koje sadrže ključne informacije o atrakcijama, aktivnostima i manifestacijama dostupnim tijekom cijele godine, pružajući detaljan pregled ponude ističući posebnosti svake sezone. Uz film i brošure, snimljene su profesionalne serije fotografija koje prate promjene kroz godišnja doba.
»» Brošura HR/EN: Central Istria All Seasons [pdf]
»» Spot: Central Istria All Seasons
»» Opis projekta [pdf]


Vodnjanske štorijice
Priče Vodnjanštine: od stripa do svjetla
[TZ Vodnjan]
Projekt Vodnjanske štorijice originalno je kulturno-turističko izdanje koje spaja povijest, baštinu i inovativnu tehnologiju u atraktivan strip. U suradnji s nagrađivanim ilustratorima i pomoću proširene stvarnosti (AR) kroz aplikaciju TaleUp, strip oživljava lokalne legende i povijesne priče Vodnjana, Galižane i Peroja. Djelujući kao jedinstveni suvenir i promotor Vodnjana, Vodnjanske štorijice povećavaju svijest o destinaciji kroz suvremeni pristup pripovijedanju. Projekt se proširio i na festival svjetla Luce, gdje se svake godine projekcijama 3D mapiranja oživljavaju priče s povijesnih pročelja grada, dodatno podižući interes turista i lokalne zajednice. Uz besplatnu distribuciju tiskanih i digitalnih izdanja, suradnju sa školama i knjižnicama, projekt nudi trajnu vrijednost za zajednicu te predstavlja inovativan i održiv model valorizacije kulturne baštine kao inspirativnog dijela turističke ponude.
»» VodnjanDignano.com/hr/vodnjanske-storijice
»» Vodnjanske štorijice: od ideje do uspješnog i održivog projekta [pdf]


Gourmet magazin Eat Know Love Istria
[TZ Vrsar, Rovinj, Bale, Kanfanar, Svetvinčenat
Maistra Hospitaity Group, Udruženja obrtnika Rovinj]
Tijekom posljednja dva desetljeća destinacijska, ali i gourmet ponuda Istre prepoznata je i priznata diljem svijeta. Upravo su brojne tajne i zanimljivosti jedinstvene istarske kuhinje i tradicije predstavljene i u petom izdanju gourmet magazina Eat - Know - Love - Istria. Nastao je u suradnji turističke kompanije Maistra i turističkih zajednica Rovinja, Vrsara, Bala, Kanfanara i Svetvinčenta te rovinjskog Udruženja obrtnika. Magazin koji posjetiteljima otkriva tajne vrhunske istarske gourmet scene na četiri jezika osmišljen je s glavnim ciljem očuvanja i promocije brojnih gourmet vrijednosti istarskog kraja. Iako površinom malena, Istra zbog svojih prirodnih ljepota, bogate kulturne baštine i iznimnih doživljaja zauzima cijenjeno mjesto na svjetskoj turističkoj pozornici, a prema nekim istraživanjima, čak svaki treći gost Istru posjećuje zbog tradicionalne kuhinje.
»» Brošura Eat - Know - Love - Istria [pdf]


Pregled po kategorijama:
» Kandidature 2024
» Zelena koza - Capra verde
» Kategorija Inovativni proizvodi
» Kategorija Turistički proizvodi
» Kategorija Eventi

Prikaži