Kandidature 2024
Inovativni proizvodi
Prijedlozi za dodjelu nagrade Zlatna koza - Capra d'oro u kategoriji Inovativni proizvodi:
Butiga - Local Food Store
[Općina Kaštelir-Labinci]
Butiga u Kašteliru, jedinstvena je prodavaonica u kojoj se domaća i zdrava hrana lokalnih proizvođača može kupiti cijele godine. Butiga nije samo mjesto kupovine, već i mjesto koje oživljava tradiciju i identitet Kaštelira i Labinaca. Kroz proizvode koji se nude u Butigi svi imaju priliku istražiti autentične okuse, mirise i umjetnost ovdašnjeg kraja. Projekt je ujedno prilika da se podrže lokalni OPG-ovi i drugi proizvođači kroz direktnu kupnju od proizvođača čime se zapravo kupci povezuju s ljudima koji stoje iza svakog proizvoda. Butiga nudi i gotovu košaricu proizvoda za doručak znanu kao Doručak iz Butige s ponudom svježih domaćih proizvoda za goste koji borave u privatnom smještaju. Svi proizvodi lokalnih OPG-ova odreda nose oznaku kvalitete „Original Kaštelir-Labinci”. To je i dodatna potvrda o kupovini vrhunskih proizvoda kaštelirskog kraja u kojima su sjedinjene najbolje kvalitete i specifičnosti. Projekt podržava koncept „Zero kilometar” čiji je cilj smanjenje udaljenosti između proizvođača i konzumenata jer se na taj način smanjuju negativni efekti masovne proizvodnje te čuvaju priroda i bioraznolikost.
»» Facebook.com/p/Butiga-Kaštelir-local-food-store
»» Prezentacija proizvoda Local Food Store [pdf]
Žive slike Austro-Ugarske Monarhije
[TZ Pula i Aroma Power Events]
Nakon edukacije storytellinga 2022. nastala je priča na temu Austro-Ugarske: Mladić koji je želio plesati valcer odvija od travnja do rujna i kroz priču/glumu/glazbu 15 glumaca, glazbenika, pripovjedača vodi goste gradom na stranim jezicima. Sljedeći korak realiziran je rujnu kroz trodnevno događanje Žive slike Austro-Ugarske Pule. Programom su obuhvaćena predavanja/priče, živi prikazi, storytelling, gastro ponude, ples, glazba i koncert, a program je namijenjen svima, od najmlađih do povijesno zainteresiranih posjetitelja. Sudjeluje oko 100 sudionika: 6 prezentera, 4 udruge, 3 institucije, kvartet, orkestar Strauss Capelle Vienna, 9 ugostiteljskih objekata i preko 40 glumaca, animatora. Projekt je temeljen na stručnoj podlozi: odjeća, hrana, glazba i kočija rezultat su stručnog istraživanja i rada s povjesničarima, a svaki je detalj kreiran što vjernije prikazanom dobu. Svi su se programi odvijali na lokacijama povijesno povezanima kroz postojeću povijesnu baštinu ili priču s Austro-Ugarskom. Projekt je dobio srebrnu plaketu na 10. Kongresu povijesnih gradova u Solinu.
»» Monarhija.hr + YouTube: Mladić koji je želio plesati valcer [60']
»» Prezentacija projekta Žive slike Austro-Ugarske Pule [pdf]
Football Family Picnic
[TZ Medulin, GAT d.o.o. i Arena Hospitality Group]
Football Family Picnic je proizvod - manifestacija koja predstavlja spoj turističkog proizvoda sportskih nogometnih priprema i promoviranja zdravog načina života, prvenstveno među mladima, kroz bavljenje sportom. Organizatori su ovaj proizvod osmislili, osim zbog komercijalnog interesa generiranja rasta noćenja izvan glavne turističke sezone i turističkog prometa, i iz razloga kreiranja benefita za širu lokalnu zajednicu kroz promociju bavljenja sportom i razvijanja zdravih životnih navika kod najmlađeg uzrasta u lokalnoj zajednici.
»» Medulinriviera.info/hr/21-otvoreni-turnir
»» Opis projekta Football Family Picnic [pdf]
Promotivna kampanja za privlačenje digitalnih nomada u središnju Istru
Živi i radi u središnjoj Istri - Live and work in central Istria
[TZ Središnje Istre]
Projekt namijenjen digitalnim nomadima širom svijeta do sada je pokazao izniman potencijal u privlačenju digitalnih nomada kroz održivu turističku ponudu i integraciju lokalne zajednice. Kroz četiri faze razvoja, projekt je uspješno povezao eno-gastronomsku baštinu, prirodne ljepote i outdoor aktivnosti s potrebama digitalnih nomada, stvarajući prepoznatljiv brend za Središnju Istru. Fokus na „sporu produktivnost“ i dugoročni rad na daljinu dodatno jača ovu destinaciju kao idealno mjesto za rad i odmor, posebice u periodima izvan glavne sezone. Ovogodišnji program Central Istria ViNomad workation week nastavlja s proširenjem dosadašnjih inicijativa s naglaskom na sporu produktivnost što dodatno ističe prednosti ruralne destinacije te je 17 digitalnih nomada boravilo u središnjoj Istri od 30. rujna do 6. listopada upoznajući destinaciju putem brojnih radionica i gastronomskih doživljaja. Projekt je ove godine osvojio 3. mjesto na prestižnim nagradama Europske mreže kulturnog turizma (ECTN) u kategoriji Transnacionalni tematski turistički proizvodi.
»» Liveandwork.central-istria.com/hr
»» Opis projekta Digitalni nomadi u središnjoj Istri [pdf]
Croatia Summer Camp
[Valamar Riviera d.d.]
Croatia Summer Camp powered by Valamar je inovativna, društveno odgovorna inicijativa održivog obiteljskog turizma koja okuplja sportske, edukativne i umjetničke kampove na jednome mjestu. Projekt je osmišljen kako bi redefinirao i unaprijedio obiteljsku turističku ponudu, a istovremeno poboljšao kvalitetu života u destinaciji. Fokusira se na održivost kroz aktivno uključivanje lokalne zajednice, poticanje razvoja novih sadržaja u destinaciji, očuvanje kulturne baštine, te promicanje odgovornih praksi u turizmu. Projekt podrazumijeva atraktivnu web platformu koja okuplja organizatore kampova u Hrvatskoj namijenjene djeci i nudi im novu mogućnost za prezentaciju sadržaja. To je prva takva inicijativa u Hrvatskoj i cilj joj je omogućiti lokalnom stanovništvu, gostima i turistima da lako i jednostavno pronađu zanimljive aktivnosti za djecu i tinejdžere tijekom ljetnih mjeseci, a lokalnim organizatorima, klubovima i udrugama, besplatno oglašavanje i put do novih korisnika.
»» Croatiasummercamp.com/hr
»» Prezentacija Croatia Summer Camp powered by Valamar [pdf]
Istarske večeri
[TZ Vrsar]
Tijekom ljeta, svakog drugog petka održavale su se na rivi u Vrsaru Istarske večeri - promotivno događanje na kojem su destinacije iz unutrašnjosti i s istočne obale Istre predstavljale i promovirale svoje posebnosti, atrakcije i događanja. Program se održavao od 5. srpnja do 6. rujna. Smjernice korištene u organizaciji projekta su sljedeće: 1. Povezivanje plave i zelene Istre: vrsarska riva koristila je kao svojevrsna pozornica za predstavljanje pojedinih istarskih destinacija; 2. Vrijednost kvalitetne informacije: u procesu dizajna doživljaja, pravovremena i kvalitetna informacija igrala je ključnu ulogu u informiranju turista o sadržajima u Istri; 3. Vrijednost kulturne baštine: pružanje mogućnosti manjim destinacijama da predstave i promoviraju lokalne proizvođače, folklorne skupine i glazbenike; 4. Načelo ekonomičnosti: serijal događanja omogućio je upravljanje rizicima i smanjenje troškova. Raspored gostujućih destinacija: 5/7 Svetvinčenat, 19/7 Kanfanar, 2/8 Višnjan, 16/8 Kršan, 23/8 Vižinada i Kaštelir, 6/9 Motovun.
»» Infovrsar.com/dogadanja/istarske-veceri
»» Istarske večeri u Vrsaru: Fotogalerija [pdf]
Doživljaj Kova Experience
[Arsiana d.o.o. tvrtka Općine Raša]
Kova experience je doživljaj koji se odvija su najvećem rudniku ugljena u Hrvatskoj otvorenom za posjetitelje, u rudniku Raša. Autentičnost doživljaja leži u iskustvenom proživljavanju života rudara - šetnji u čizmama kroz mračne, vlažne tunele, dolaska do masivnih stoljetnih rudarskih strojeva, ulaska u otkop u kojem se kopao ugljen. Priča o težini rudarskog života, radnim uvjetima i zajedništvu ispričana od strane inženjera rudarstva, stvara atmosferu u kojoj se može osjetiti duh hrabrih rudara koji su svojim radom stvarali povijest Istre. Doživljaj oplemenjuje i posjet Kovarskoj kući Arsia s replikom rudarskog stana i film Intervju s rudarima nagrađen na Festivalu turističkog i etno filma Krk. Doživljaj se odvija tijekom cijele godine uz stručno vodstvo na engleskom, njemačkom i talijanskom jeziku, a posjetitelji nagrađuju ovo iskustvo najvišom ocjenom(5,0): https://arsiana.hr/recenzije. Rudnik kao jedinstvena atrakcija, obogaćuje turističku ponudu Istarske županije te postaje cjelogodišnji motiv dolaska.
»» Arsiana.hr
»» Prezentacija doživljaja Kova Experience [pdf]
Pregled po kategorijama:
» Kandidature 2024
» Zelena koza - Capra verde
» Kategorija Vizualne komunikacije
» Kategorija Turistički proizvodi
» Kategorija Eventi