Kandidature 2019
Vizualne komunikacije
Prijedlozi za dodjelu plakete Zlatna koza - Capra d'oro u kategoriji:
(1) SRK Puls i Medvid produkcija d.o.o.
Svetica trek | Promotivni spot (12/2018 + 11/2019)
Trekking utrka Svetica trek održana je prvi put u prosincu 2018. godine kada je snimljen spot namijenjen promociji ne samo narednog izdanja utrke, održanog u mjesecu studenom, već posebno promociji destinacije kroz iznimno atraktivne outdoor aktivnosti te za upoznavanje domaćih i stranih natjecatelja s mikrolokacijama. Svetica trek organizirana je s ciljem produženja turističke posezone i povećanje broja noćenja, i to u razdoblju najmanje posjećenih mjeseci, na koncu kalendarske godine a da je to uspješno potaknula, govore izvrsne brojke o odazivu sudionika trekkinga.
Opis utrke [pdf] + www.srkpuls.hr/sveticatrek2019.html
Spot: Svetica trek 2018 | official video
(2) Udruga Geminianum, Općina Žminj, TZ Žminj i Studio 11
Štrigariji po žminjskeh križinah
Inovativni žminjski turistički proizvod educira, zabavlja, straši, začuđuje i budi svijest o značaju nematerijalnog blaga kojim obiluje ovaj dio Istre. Manifestacija je 2018. godine održana prvi put, dok je njeno drugo izdanje zaživjleo koncem listopada 2019. Sadržaj je privukao posjetitelje svih dobi, a za tu je priliku u žminjskoj starogradskoj jezgri ugašena javna rasvjeta. Program se odvijao uz svjetlo lampiona, baklji i krijesa. Uz vatru je priče o štrigama, štrigunima, krsnicima, Orku/Mraku i drugim bajoslovnim bićima pripovijedao Aleksandar Bančić, redatelj koji je knjigu Žminjke Milice Kranjčić “Libar od polnoći” pretočio u kazališni komad “Štuorice od polnoći”. Vrijedno svjedočanstvo o zanimljivoj manifestaciji pretočeno je u atraktivan video zapis koji je ovjekovječio ovaj inovativni proizvod, a poslužit će kao promotivni materijal budućih događanja. Video prikazuje najbolje tenutke manifestacije, a s audio/visualnim efektima postignuta je izraženija mističnost koja je i simbol same manifestacije.
FB: Udruga Geminianum
Spot: Udruga Geminianum: Štrigariji po žminjskeh križinah
(3) [Prijedlog: TZ Grada Pula] Medvid produkcija d.o.o.
Pula Superiorvm - Dani Antike 2019 - Rimsko vjenčanje
Turistička zajednica grada Pule već 18 godina u predsezoni, krajem svibnja i početkom lipnja, organizira Dane antike – Pula Superiorvm. U 2019. manifestacija se uz Arenu, odvijala i na povijesno značajnoj lokaciji, trgu Forum, gdje je bilo upriličeno rimsko naselje s prikazom antičkih zanata i trgovine, rimski tabor gladijatora koji su uprizorili vježbanje i borbe, kutak za uljepšavanje antičke domine s prezentacijom izrade mirisa te antičkim makeoverom... U jutarnjim je satima održavan program prilagođen djeci kroz razne radionice i animaciju. Novina ovogodišnjeg festivala bilo je uprizorenje autentičnog rimskog vjenčanja koje je obuhvatilo predstavljanje mladenaca, odijevanje mlade u kutku antičke domine, predstavljanje legionara i gladijatora mladoženji, samu ceremoniju vjenčanja, svadbeni ples u čast mladenaca te rimsku gozbu i svadbeno veselje. Promotivni film na zanimljiv je i atraktivan način uspio sjajno dočarati atmosferu i ljepotu uprizorenja rimskog vjenčanja, ali i ostalih događanja održanima na Forumu te ponudio mogućnost upoznavanja grada i doživljaj Pule na sasvim drugačiji i jedinstven način.
Spot: Pula Superiorvm - Dani Antike 2019 - Rimsko vjenčanje
(4) TZ Grada Vodnjana
Prolazi kroz vrijeme
Inovativan pristup prezentaciji kulturne baštine lokalne zajednice konceptom svjetlosnih instalacija kroz stvarne gradske prolaze, posjetiteljima pruža novi atraktivni pristup u upoznavanju destinacije. Sa zalaskom sunca budi se novi grad s probuđenim životom i daje turističkom Vodnjanu novu dimenziju. Kružnom rutom, uz igru svjetla i svjetlosnih instalacija, povezuju se uličice, volte, kaldrme, crkve, para carri i pisoari, i druge posebnosti Vodnjana. Svjetlosna ruta kroz starogradsku jezgru koja se budi svake večeri kada se pali javna rasvjeta, osmišljena je prateći glavne ljudske djelatnosti koje su kroz povijest određivale grad. Uz uzgoj maslina i proizvodnju maslinovog ulja, uzgoj grožđa i proizvodnju vina, tkanje kao starinski način proizvodnje platna, projekt je u 2019. godini proširen i na Palaču Bettica, čije su posebnosti naglašene svjetlosnim efektima, te Park kažuna, koji u novome ruhu pruža dobrodošlicu u Vodnjan. Ruta Prolazi kroz vrijeme može se posjetiti svih 365 dana u godini, a cjelokupni projekt oživljava i valorizira kulturnu baštinu, obogaćuje turističku ponudu i pruža kvalitetniji i originalniji boravak posjetiteljima.
Opis koncepta [pdf] + Prezentacija projekta [pdf]
(5) Valamar Riviera d.d.
Balance Mediterranean Spa by Valamar
Zadatak projekta je bio stvoriti vizualni identitet za novi Valamarov proizvod s potpisom - premium wellness odmor u suvremenom wellness centru inspiriranom mediteranskim naslijeđem i blagodatima ljekovitih autohtonih biljaka. Upotreba prirodnih materijala i toplih tonova, sofisticirani detalji interijera inspirirani mediteranskim krajolikom, prostor ispunjen mirisom bilja i opuštajućim zvukovima prirode, elementi su koji evociraju lakoću postojanja na Mediteranu. Kreirani identitet harmonično zaokružuje priču, naglašava jednostavnost, opuštenost i prozračnost, a opet zadržava svoju specifičnost i eleganciju. Spajajući mediteransko naslijeđe s ljekovitim svojstvima autohtonih biljaka, Valamar je stvorio Balance Mediterranean Spa, wellness oazu koja obnavlja, pomlađuje i opušta. Mediteranski način života, kao osnova filozofije branda, utkana je u sve prostorne elemente i spa sadržaje ovih welness oaza. Karakterizira ih atmosfera prožeta mirisom sušenog bilja i agruma, pažljivo odabrana paleta boja, prirodnih tekstura i zvukova Mediterana. Balance Mediterranean Spa by Valamar identitet naglašava elegantnost i prozračnost novog Valamarovog premium welness programa s potpisom...
Prezentacija vizualnog identiteta [pdf]
(6) Studio11 i TZ Općine Kanfanar
Vizualni identitet destinacije Kanfanar: Living experience
Područje Općine Kanfanar obiluje raznolikim i bogatim lokalnim obilježjima, iznimno potencijalnima za razvoj općine kao snažne istarske turističke destinacije jedinstvene ponude, s naglaskom na spoj istarske tradicije i specifičnog geografskog položaja, u središnjem dijelu Istre. Jedinstvenost ovog prostora su blizina Jadranskog mora i Limska draga koja predstavlja spoj priobalnog turizma i turizma unutrašnjosti Istre. Dodatna posebnost Kanfanara je i njegov značaj kao prometno čvorište, koji je u prošlosti imao veliku ulogu u željezničkom prometu, a danas u cestovnom.
Na taj su način izvedene boje logotipa: zelena za unutrašnjost Istre i Limske drage, plava za priobalnu Istru, smeđa za kulturnu baštinu i žuta za tradicionalne vrijednosti kuhinje.
Opis projekta [pdf] + Prezentacija vizualnog identiteta [pdf]
(7) Općina Barban, Multimedijalni centar Barban i Level 52
Najavni spot Trke na prstenac 2019.
Naglasak ove kratke i atraktivne audio vizualne priče o Barbanu i Trci na prstenac je na emocionalno jakim kadrovima i zvuku, koji sami po sebi direktno komuniciraju priču. Lokacija snimanja bio je trg u starogradskoj jezgri, odakle i kreće povorka na dan održavanja Trke na prstenac, prema popularnom trkalištu Gradišću gdje se svake godine održava utrka. U svečanoj odori, na opremljenom konju, pobjednik posljednjeg izdanja utrke šeta prema trgu i ostale konjanike izaziva na dvoboj. U videu je jasno vidljivo tri metra dugo koplje kojim konjanici gađaju prstenac sastavljen od dva koncentrična kruga, među kojima je prostor podijeljen na četiri polja. Pogodak u sredinu donosi tri boda, u polje iznad dva, ispod jedan, a pogodak u polje lijevo i desno od sredine donosi po pola boda.
Trka na prstenac u Barbanu je započela davne 1696. godine, a prema sačuvanim zapisima obnovljena je 1976. godine i danas se održava trećeg vikenda u kolovozu, kada u Barban pristigne do desetak tisuća posjetitelja. Slikom i riječju obišla je svijet, ali nema tog pera koje će tako vjerno prenijeti dojam i sliku u kojoj se ono viteško u Trci miješa s doživljajnom snagom posjetitelja.
Spot: Trka na prstenac / The Race of the Ring in Barban